Gravida i Lerum
Hej! Finns det några fler i Lerum/Floda som väntar barn i höst? :)
Hej! Finns det några fler i Lerum/Floda som väntar barn i höst? :)
Några fler måste det väl finnas :) Jag är gravid med mitt andra barn och har BF 1 oktober och har precis flyttat till Lerum.
Hej! Hon är fem år, hur gamla är dina? När i sep är du beräknad?
Jag har planerad igångsättning 11sep :) (egentligen BF 1 okt) men har haft förvärkar sedan v.25 så nu är jag rätt less. Vilken vecka är du i nästa vecka när du blir snittad? Jag bor typ längst bort i lerum mot Floda hållet. Vad heter dina tjejer? Vet du vad du får denna gången?
Jag ska till östra, Alma kom i vecka 37 av sig själv och det var allt annat är en lyckad förlossning, så denna gång blir det igångsättning så de kan ha det mer under kontroll. Och risken är stor att denna tös inte heller stannar tiden ut, därav igångsättning redan i vecka 37. Jag trodde inte att jag skulle gå så långt denna gången som jag gjort så det är skönt att slippa prematurbarn. Har du blivit snittad med tjejerna också?
Usch det är verkligen inge roligt när första förlossningen inte blir bra, jag är ett nervvrak nu inför denna. Japp en tjej blir det, vet ni? Ja visst hade det varit härligt om vi blev ett gäng, de flesta som fick barn samtidigt som mig för fem år sedan har redan fått nummer två och varit föräldralediga. Vad har ni för namnförslag denna gången?
Spännande, hur mår du?
Hej!
Bor i Lerum. Väntar mitt första i november
Men är det inte bestämt redan på vilket sjukhus du blir snittad? Jag tror att hon ska heta antingen Iris eller Hedda, vi är inte riktigt överens där jag och min man ;)
Oj spännande, inskrivning redan idag alltså fast du blir snittad 9:e?
Gick allt bra idag då? Jag ska på läkarundersökning på onsdag morgon, förhoppningsvis har alla förvärkar gjort att de bara kan ta hål på hinnorna på torsdag så det går fort :) Vad säger dina tjejer om att få ett syskon? Alma är helt överlycklig, hon har tyckt att livet varit orättvist länge eftersom alla andra fått småsyskon och inte hon...