Inlägg från: LitenJag |Visa alla inlägg
  • LitenJag

Gravida i Lerum

Hej! Bor i Floda o väntar mitt tredje barn i sept. Hur gammalt är ditt barn?

• LitenJag

Mina är 3 och 8 år, två flickor. Jag har planerat snitt den 9 sept, nedräkning;), nu börjar man känna sig lite sliten;)?
    När är du beräknad? Var bor ni?

• LitenJag

Blir snittade i 39+0. Inte kul nu på slutet direkt...
    Skönt att du har ett datum nu då, mölndal eller östra? Vad tidigt för igångsättningen eller är det pga förvärkarna?
    Mina flickor heter Ellen o Astrid. Vad heter din flicka?

• LitenJag

Min förlossning nr 1 var inte helt lyckad, så jag är snittad med 2:an och denna gång var det inte så mkt att fundera på?
    Hoppas att bebis väljer att stanna till igångsättning nu då? Visste ni vad det blir?

• LitenJag

Hade ju vart kul om vi blev några här och kanske kunde promenera lite eller så? Jag känner inte så många som är föräldralediga just nu...

• LitenJag

På rutin ul trodde hon en kille, vi har funderat på Ebbe.
    Har ni nåt namnförslag?
    Jag är lite nervös för att vi hamnar på mölndal denna gången, har fött på östra bägge ggr, så nu tycker man ju att man är lite van där...

• LitenJag

Jo:), jag uttryckte mig snurrigt, vet att det blir på mölndal denna gång? Har inskrivning imorgon så lite spänt just nu?
    Hedda o Iris är båda jättefina namn:).

• LitenJag

Japp inskrivning idag, träffade bm o läkare. Samtal med narkosläkare på månd och snitt på tisd:), himla farande:). Skrivs du in samma dag som igångsättningen?

• LitenJag

Inskrivningen gick fint, min man var mkt nöjd;) då vi fick komma först in till både bm o läkare, var 6 par samtidigt, så några fick antagligen vänta halva dagen?
    Så söt:), så var min stora när vi fick vår lilla? Nu är mina stora tjej förväntasfull men den lilla är inte jätte imponerad, blir nog lite jobbigt att inte vara minst längre...

• LitenJag

Jisses vad irriterande att mina punkter blir frågetecken, konstigt inställning;(

• LitenJag

Åh, det hade jag oxå tänkt att vi skulle göra. Men vi har precis bytt alla fönster och har lite små fix kvar samt att vi håller på måla om i sovrummet, tänkte vi skulle vara klara till tisdCool, känner att vi planerat lite väl optimistiskt, men nu är det inte så mkt kvar iafTungan ute

• LitenJag

Bebisen kom i söndags, med lugnt akut snitt:).

Blev lite omtumlande men nu mår vi fint för övrigt från lillens socker som ligger lite lågt.

Hallonmuffins- lycka till på inskrivningen!

Realist1979- Grattis! 5 år är perfekta;) åldern, tyckte jag när vi fick nr 2:)

• LitenJag

Åh vad många vi blivit, kul:).

Hallonmuffins-stort grattis o så skönt att hon är här! Har ni kommit hem?

Ebbe var 3050g o 47 cm. Han föddes i 38+4, jag hade ju ett planerat snitt, så när värkarna körde igång blev det akut snitt. Blev inte jätte roligt då bedövningen tog sämre denna gång än vid förra snittet, samt att jag mådde riktigt risigt första dygnet. Ebbe sover oxå risigt och absolut inte själv utan gärna på oss eller vid bröstet, men det blir väl bättre med tiden.

Annaks, realist1970 o foto- vart bor ni?

• LitenJag

Vi bor i Floda.

Hallonmuffins jag kan inte inboxa, min e helt skum, undra om det beror på mobil versionen.

Jag heter Johanna Hultqvist.

Svar på tråden Gravida i Lerum