• Annaks

Gravida i Lerum

Jag bor också i Lerum och väntar bebis 5 oktober. Som alla andra så hoppas jag så klart att kotten kommer tidigare än så, jag börjar liksom bli trött på det här nu:) Jag sa vid ett kaxigt tillfälle till mig chef att jag ska jobba fram till dagen hon/han kommer, men börjar ångra mig lite:) Typiskt! Så därför hoppas jag ännu mer att ungen kommer typ i natt! 
    Vi har två barn innan, en pojke som snart blir 7 och en flicka på snart 4 och de är väldigt förväntansfulla, speciellt 4-åringen.

Ser att en av er redan fått barn, stort grattis:)  

• Annaks

Grattis hallonmuffins! Vad roligt!

Svårt med namn, vi har knappt börjat diskutera det där ännu. Våra barn heter Noah och Ellen, och vad tredje barnet ska heta har vi inte en aning om:)

Jag gjorde ett lyckat (men vidrigt) vändningsförsök förra veckan, och är nu livrädd att ungen vänt sig igen. Jag inbillar mig säkert bara, men har bokat in en extratid hos bm im bara för att se hur bebis ligger. Hoppas innerligt att ungen ligger kvar ned huvudet ner...

• Annaks

Jag bor också i almekärr, i ett av husmsom ligger alldeles i närheten av Almekärrsskolan. Vad bor du själv liten jag?

Vad säger ni om facebook, är det någon av er som har koll på hur man skapar grupp?

• Annaks

Om gruppen är hemlig så tror jag att du måste bjuda nog in oss, den verkar inte komma upp när man söker efter den nämligen:) 

Svar på tråden Gravida i Lerum