Inlägg från: Hallonmuffins |Visa alla inlägg
  • Hallonmuffins

Gravida i Lerum

Nä de e klart, är man van att vara minst kan det nog va tufft att någon annan tar den platsen. Alma konstaterade att jag går som en pingvin numera, men tänkte ändå försöka vagga runt på barnfestivalen på Nääs i morgon, det verkar vara en trevlig grej :)

• Hallonmuffins

Vi håller också på att renovera så känner igen det där att man vill ha fixat klart innan bebisen kommer. Har du barnvagn, bilstol och allt sånt klart? :)

• Hallonmuffins

Tio minuter åt vilket håll? Roligt att du också har en tjej på fem år :) javisst sjutton är det tungt, jag känner mig som en svullen val med köttbullefötter ;) vet du vad du kommer att få?

Realist1979 skrev 2014-09-07 00:04:11 följande:

Hej!

Bor 10 min från Lerum och ska ha andra i oktober! Har en tjej på fem år. Längtar som en tok, det börjar bli tungt och jobbigt nu. Minns inte alls att första graviditeten var såhär jobbig? :-P lycka till liten jag, vad spännande!!!

• Hallonmuffins

Hur känns det inför i morgon "Liten jag"? :) Spännande, massa lycka till! Du får berätta sedan vad det blev :)

• Hallonmuffins

Men grattis till killen!! Hur kommer det sig att det blev akut, satte det igång av sig själv? Och ni som skulle måla sovrummet ;) Är ni kvar på sjukhuset? Hur stor va han? Har ni bestämt namn?

• Hallonmuffins

Hej!

Va roligt att vi är några stycken nu :)
    I fredags efter en inte alltför rolig förlossning kom hon fina lilla lillasyster. 2940 gram så ganska stor för att vara född i vecka 37, pigg och så söt :) Hade bara uppskattat om hon ville låta sina mamma sova mer än 2 timmar per natt....

Liten jag- har bebisen fått något namn? Hur mår du?

Ni som har barn sedan innan, vad heter dem? Och vad har ni för namnförslag till bebisen? :)

Själva väljer vi mellan, Iris, Hedda eller Dagny. Storasyster heter Alma.

• Hallonmuffins

Jag har precis skapat en stängd grupp på facebook där bara medlemmar i gruppen kan se vad som skrivs. inboxa mig här på FL vad ni heter så lägger jag till er i gruppen :)

• Hallonmuffins

Hej! Det va länge sedan jag var inne här, men vi ses fortfarande. Klart du får haka på! Har du fler barn? :)

Vildungen14 skrev 2015-02-23 14:41:06 följande:

Hej!

Jag dök på denna tråden nu och undrar om ni fortfarande ses och vill utöka gruppen med en till?Jag har en dotter född 9/9 2014 och bor i Lerum.

Kanske inte är nån som läser här längre men jag gör ändå ett försök;)

Hoppas vi hörs av

Hälsningar Ina

Svar på tråden Gravida i Lerum