• Penida

hjälp har vår 8-månaders nattskräck?

Separationsfas tippar jag på. Apjobbigt många gånger för föräldrarna men övergående. Gör det lätt för er själva och följ honom, våga frångå er rutin. Våra barn sov i vår famn under den perioden av sina liv, när fasen var över sov de i egen säng igen. Jag ser hellre på tv eller diskuterar med min sambo med ett barn i famnen istället för att bråka med barnet hela kvällen.

Avskyr CIO-metoder
  • Penida
    myran6801 skrev 2014-08-26 08:11:21 följande:
    Ja han ligger i spjälsäng. Nu har jag klätt i kanterna m tyg och lagt frottehandukar runt.
    Vi har varit jätte dumma som gett flaska på natten men efter kolikperiodem gjorde vi vad som helst f att de skulle somna.

Är så trött efter alla jobbiga perioder med för lite sömn. Måtte det vända snart.
    Först två små tvillingar som måste matas varje timme, sen kolik och nu detta. Känns som vi har haft åtta väldigt tuffa månader!

Inatt var det lika som igår natt. Halv tolv skrek han otröstligt och innan dess vaknade han en ggn i timmen sen läggdags halv åtta.
    Det blir inte bättre om han får sova hos er från det att ni går och lägger er? Det kanske är närhet han söker, är vanligt i separationsfasen..
    Avskyr CIO-metoder
Svar på tråden hjälp har vår 8-månaders nattskräck?