• Millass

Nattskräck pga 5 minutersmetoden?

Vi använde den metoden när lillen va runt ett halvår, nu blev han 1 år för några dagar sen och somnar ca 19,30-20,00. Och vaknar vid 9,00-10,00 varje morgon utan några som helst problem. Det bästa vi har gjort då han innan bara kunde somna i famnen (nu somnar han alltid själv), och sedan gå upp vid 4,30.. varje natt samma sak.
    Har bara positivt att säga om metoden. Det var jobbigt första kvällarna, men sen har han somnat utan problem alls! Alla tummar uppð??

• Millass

Fast nu tänker jag som har testat detta och bara har bra att säga om metoden.... ATT alla barn är olika! Det passar inte alla!

Flera av er verkar ju tycka att jag är helt dum i huvudet som testat, men jag håller inte med! Den här metoden passade oss och det passade även vår son i och med att han sover kanonbra och har gjort sedan dess. Han är alltid väldigt trygg och trivs i både spjälsäng när han ska sova och under dagarna när han är vaken!
    Jag älskar mitt barn mer än allt i hela världen, och skulle göra allt för han!

Kan bara säga tack för alla "fina" ord ni säger om oss som testat detta och ett stort tack detsamma till er som kritiserar folk ni inte känner!
    Tack för mej............

Svar på tråden Nattskräck pga 5 minutersmetoden?