• Anonym (Fritt val)

    Varför ha poliser överhuvud taget?

    Nu har det hänt igen. Poliser som har gjort sitt jobb och får skit för det. Tänker på situationen i Malmö.

    Stackars motdemonstranter som inte fick härja fritt och stoppa en manifestation. Vi lever i ett demokratiskt land och hur illa man än tycker om vissa partier så har alla rätten att hålla valtal och manifestera!

    När polisen kommer så finns det ett väldigt enkelt sätt att undvika skador. FLYTTA PÅ DIG!!!! Helt otroligt overkligt att någon kan tycka synd om dessa idioter som inte fattar detta!

    Finns hur många poliser som helst som inte sympatiserar med svenskarnas parti men dom har ett ansvar att hålla koll på ordningen och värna om demokratin. Detta hade aldrig händ om dessa motdemonstranter hade visat sitt missnöje på ett vettigt sätt! Finns inga ursäkter för deras beteenden mot poliserna.

    Nä låt poliser få göra sitt jobb och va glad att det fins dom som värnar om detta land som är en demokrati.

  • Svar på tråden Varför ha poliser överhuvud taget?
  • enånittitre

    Har redan fått en varning för en tidigare länk till *vpixl*t (*=a) så ni får gå dit själva om ni vill läsa två polisers kommentarer.

    Så här skriver en av dem:
    Tidningarna rapporterar om allvarligt skadade?. Inom en timme hade SAMTLIGA lämnat sjukhuset! Att den som var allvarligast skadad var en dansk vänsterautonom aktivist som hade kroppsskydd, tandskydd och stunden innan kastat gatsten och flaskor mot oss?. INTE Svenskarnas Parti ?. Var står det att läsa i alla nyheter???

    Ni som stödjer "demonstranterna"......-Lägg ner det!

  • Rataxes
    Anonym (Men jaja) skrev 2014-08-25 10:53:44 följande:
    Polisen säger att demonstranterna hindrade och attackerade ambulanspersonalen.
    Ambulanspersonalen säger att det inte är sant, ingen har blivit attackerad, däremot hindrade. Av polisen.
    Polisen säger att det kastades gatsten. Det finns inte en enda uppbruten gatsten på platsen för demon. I'm just saying, polisen verkar ha hittat på en del grejer för att rättfärdiga det övervåld de tog till.
    Det är iofs självklart, den genomsnittlige vänsteraktivisten orkar inte lyfta något tyngre föremål än en pet-flaska. Än mindre kasta det längre än 2 meter.
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • CarinaL26
    korralin skrev 2014-08-25 23:27:54 följande:

    I övrigt: 

    ämnesraden ställer en helt relevant fråga: varför ha poliser över huvud taget? såsom vår snutkår ser ut föredrar jag att den upplöses alla gånger. 


    Så att våldsvänstern ska kunna fritt misshandla vem de vill, angripa andra människors egendom mm utan minsta risk att åka fast?
  • boundforglory
    korralin skrev 2014-08-25 23:27:54 följande:

    I övrigt: 
    ämnesraden ställer en helt relevant fråga: varför ha poliser över huvud taget? såsom vår snutkår ser ut föredrar jag att den upplöses alla gånger. 


    Exakt, om inte polisen hade varit där så hade nazisterna aldrig vågat sig ut och allt hade varit frid och fröjd.
  • enånittitre
    boundforglory skrev 2014-08-26 17:57:47 följande:
    Exakt, om inte polisen hade varit där så hade nazisterna aldrig vågat sig ut och allt hade varit frid och fröjd.
    Ett samhälle där den starkes rätt skall gälla. Är det det du förespråkar?
    Det kommer sluta med att nazisterna beväpnar sig osv, osv, osv.....
    Tänk lite nästa gång innan du trycker på Enter!
  • CarinaL26
    Anonym (skämt) skrev 2014-08-27 16:40:26 följande:

    Demokrati, dagen folket får faktsitk rösta i dom olika frågor så kommer vi ha demokrati, idag har vi bara en samling lögnande parasiter med gudkomplex.

    jag vill mer en gärna svara på några avgörande frågor i samhället, stoppa invandringen, totalt för kommande fem år, var vänder jag för att rösta i den frågan?

    vidare vill jag avskaffa moraliska ickebrott, samhället ska förse sina medborgare med allt dessa behöver så länge vi tvingas till att ge upp en betydande del av intjänade pengar.

    Vi har en illegal drogmarknad som kan med lätthet göras lagligt, vinster i miljard klass, besparingar i miljardklas, det om nått skulle gynna samhället omgående i motsatsen till det jag läser idag

    Så var vänder jag mig för att rösta i den frågan?

    Och angående mångkulturen.

    www.svt.se/nyheter/sverige/hyrlakare-forstod-inte-patient-dog

    Patient dog, "läkare" kunde inte svenska nock, välkommen till det nya sverige.

     


    Vem du ska rösta på som tillvaratar dina intressen får du klura ut själv. Och hittar du inget parti får du väl starta ett eget?

    Förstår varför du är anonym.
  • Anonym (skämt)
    CarinaL26 skrev 2014-08-27 18:33:59 följande:
    Vem du ska rösta på som tillvaratar dina intressen får du klura ut själv. Och hittar du inget parti får du väl starta ett eget?

    Förstår varför du är anonym.

    Jag kan inte rösta på nån av dom lögnande dårar där uppe, som sagt, detta är ingen demokrati, dettas är en fars som den gemene köttskalen går på och tror denna påverkar.


     

  • enånittitre
    Anonym (skämt) skrev 2014-08-27 18:46:10 följande:

    Jag kan inte rösta på nån av dom lögnande dårar där uppe, som sagt, detta är ingen demokrati, dettas är en fars som den gemene köttskalen går på och tror denna påverkar.


     


    I ett val i min tidigare hemkommun förlorade sossarna makten med två (2) röster.
    -Tänk om ditt favoritparti förlorar med liknande siffror, då ångrar du dig allt!
  • Anonym (skämt)
    enånittitre skrev 2014-08-27 18:58:49 följande:
    I ett val i min tidigare hemkommun förlorade sossarna makten med två (2) röster.
    -Tänk om ditt favoritparti förlorar med liknande siffror, då ångrar du dig allt!
    Favoritparti, finns det ens en sån, ingen vill stoppa invandring som förstör vårt land och våra barns trygghet, inte ens SD vill mer än att begränsa den, samtidigt som dom önskar göra precis det man inte ska göra för att gynna samhället på min andra fråga,  där vill dom inte gynna svrige, där vill dom gå efter usas kassa exempel med drugwar och överdimensionerad straff.
  • CarinaL26
    Anonym (skämt) skrev 2014-08-27 18:46:10 följande:

    Jag kan inte rösta på nån av dom lögnande dårar där uppe, som sagt, detta är ingen demokrati, dettas är en fars som den gemene köttskalen går på och tror denna påverkar.

     


    Så om du om du inte hittar nåt ens bland alla obskyra småpartier, varför inte starta ett eget? Inte för att du kommer att få många med dig....
  • Anonym (skämt)
    CarinaL26 skrev 2014-08-27 19:46:12 följande:
    Så om du om du inte hittar nåt ens bland alla obskyra småpartier, varför inte starta ett eget? Inte för att du kommer att få många med dig....

    20 % plus av samhället använder sig av illegala droger, det officiellt statistik, plussa på mörketal på det så är jag inte säker om jag inte fick många med mig, flesta människor ser minskad välfärd till förmån av invandring som nått negativt och dåren Reinfeldt som förklarar att pengar är slut, vi saknar 48 miljarder men har 90 000 fler ekonomiska flyktingar som kräver att vi "öppnar våra hjärtan".


    Två frågor som skulle kunna leda landet till framgång igen och inte förfall, däremot så har jag en familj att göda så jag hinner tyvärr inte bli politiskt engagerat med allt det innebär.


     

  • FrozenDream

    Demokratin håller på att urholkas. Det verkar som om folk inte längre förstår vad demokrati innebär. Demokrati är att ALLA har rätt till sin åsikt. Även om den är obekväm. Man behöver inte gilla det. Men ALLA har rätt till den. Vill man tysta och begränsa de åsikter man inte håller med om vandrar man på knivens egg.
    Då vill man begränsa demokratin. Och då är det inte längre demokrati. 
    Priset/rättigheten för/till demokrati är att alla har rätt att ha sina åsikter.

    Att kräva tystnad av en åsikter man anser vara fel är INTE DEMOKRATI.

  • Anonym (skämt)
    FrozenDream skrev 2014-08-30 03:16:19 följande:

    Demokratin håller på att urholkas. Det verkar som om folk inte längre förstår vad demokrati innebär. Demokrati är att ALLA har rätt till sin åsikt. Även om den är obekväm. Man behöver inte gilla det. Men ALLA har rätt till den. Vill man tysta och begränsa de åsikter man inte håller med om vandrar man på knivens egg.
    Då vill man begränsa demokratin. Och då är det inte längre demokrati. 
    Priset/rättigheten för/till demokrati är att alla har rätt att ha sina åsikter.

    Rtt kräva tystnad av en åsikter man anser vara fel är INTE DEMOKRATI.


    Rent praktiskt har vi aldrig haft demokrati, vi hade bara tur på vägen.


    Snackar vi demokrati så snackar vi om att folket ska bli tillfrågade vad dom önskar, så som det ser ut idag så blir folket lovade en massa av giriga dårar och sen går det som det går.


    Annars håller jag med dig, även i vår demokratiska fars så ska alla kunna obehindrat komma till tals, det fungerar dock inte i en "mångkulturell" samhälle som sverabia

Svar på tråden Varför ha poliser överhuvud taget?