Är det lagligt att drogtesta sin flickvän???
Herre gud, jag hade bara visat dörren för människan, seriöst tror han du är hund eller nått?
Herre gud, jag hade bara visat dörren för människan, seriöst tror han du är hund eller nått?
Spelar än ingen roll, han har ingen som helst rätt att kräva nått sånt av henne, hon ska bara ta sig ifrån psykopaten.
Förstår inte varför så många tycker att ts ska be honom att dra.
Jag har själv ställt det kravet på ett ex. Han själv påstod att han inte tog droger mer men jag misstänkte att han ljög om det. SÅ jag ställde kravet att han fick testa sig och om det var positivt söka vård annars var det slut.
Jag fick också höra massor om att jag kontrollerade honom osv osv.
Mjo men för att du är kontrollerande psyko som tror dig äga din partners kropp betyder inte att det blir mer rätt
Så en kontrollerande psyko som tror dig äga rätten till vad han får och inte får göra med sin kropp, jag skulle be dig fara sekunden du uttalade sådana krav, min kropp är min kropp och vad som finns i den har du inte ett smack med att göra, kallas i folkmun för personlig integritet, slå upp ordet.
Nej det hade varit snarlikt pantat, tro sig kunna äga den andra är värst tycker jag.
Missbruk märker man utan drogtester.
Det som gör missbruk, man felar sitt liv.
Jag hade öppnat spotthållet och börjar producera ljud.
Dagen jag får för mig att jag äger min partner är dagen det är dags att gå vidare.
Sen så har inte fått för mig att "droger" är nått dåligt, dom flesta illegala är att föredra framför alkohol så.
Jag kunde verkligen inte ha sagt det bättre själv, inte för att jag försökte bemöta korkade inlägg med att fokusera på att kasta pärlor till svin men detta vara spot on.
Ursäkta med dels är slaveri avskaffat dels är alkohol en av dom mest skadliga droger vi har, ligger på nivå med heroin i beroendeaspekten, vad var din poäng nu igen?
Eller en hållbar förklaring ;)