Inlägg från: Anonym (no way) |Visa alla inlägg
  • Anonym (no way)

Är det lagligt att drogtesta sin flickvän???

Herre gud, jag hade bara visat dörren för människan, seriöst tror han du är hund eller nått?

• Anonym (no way)
    Anonym (b) skrev 2014-08-26 17:39:07 följande:
    ja men jag förstod inte om han bara ville kontrollera (för att han är sjuk i huvudet) eller om TS faktiskt har testat droger och han därför tycker hon borde dorgtestas

Spelar än ingen roll, han har ingen som helst rätt att kräva nått sånt av henne, hon ska bara ta sig ifrån psykopaten.

• Anonym (no way)
    Anonym (emmaj) skrev 2014-08-26 17:44:57 följande:

Förstår inte varför så många tycker att ts ska be honom att dra.
    Jag har själv ställt det kravet på ett ex. Han själv påstod att han inte tog droger mer men jag misstänkte att han ljög om det. SÅ jag ställde kravet att han fick testa sig och om det var positivt söka vård annars var det slut.
    Jag fick också höra massor om att jag kontrollerade honom osv osv.

Mjo men för att du är kontrollerande psyko som tror dig äga din partners kropp betyder inte att det blir mer rätt

• Anonym (no way)
    Anonym (emmaj) skrev 2014-08-26 17:50:11 följande:
    Ursäkta? Varför kallar du mig för det?
    Jag ville inte ha ett förhållande med en person som använde droger helt enkelt. Och eftersom det fanns tydliga tecken på att han använde droger så ställde jag ett ultimatum. Bevisa för mig att han inte använde droger och om det var omöjligt söka vård eller så var det slut. Hur gör det mig till ett kontrollerande psyko som tror att jag äger någons skropp?

Så en kontrollerande psyko som tror dig äga rätten till vad han får och inte får göra med sin kropp, jag skulle be dig fara sekunden du uttalade sådana krav, min kropp är min kropp och vad som finns i den har du inte ett smack med att göra, kallas i folkmun för personlig integritet, slå upp ordet.

• Anonym (no way)
    Anonym (emmaj) skrev 2014-08-26 18:17:28 följande:
    Jag förstår inte riktigt, vad tycker du jag skulle ha gjort då? Accepterat hans missbruk och lidit i tystnad?
    Mitt alternativ var att jag bara hade sagt "hejdå jag tror du knarkar så nu är det slut". Hade det varit bättre?

Nej det hade varit snarlikt pantat, tro sig kunna äga den andra är värst tycker jag.

Missbruk märker man utan drogtester.

Det som gör missbruk, man felar sitt liv.

• Anonym (no way)
    Anonym (emmaj) skrev 2014-08-26 18:42:09 följande:
    Vad skulle jag ha gjort då?

Jag hade öppnat spotthållet och börjar producera ljud.

Dagen jag får för mig att jag äger min partner är dagen det är dags att gå vidare.

Sen så har inte fått för mig att "droger" är nått dåligt, dom flesta illegala är att föredra framför alkohol så.

• Anonym (no way)
    HäckHäxan skrev 2014-08-26 20:24:42 följande:
    Ja men man är en person i sig själv eller hur. Inte fan har min partner med att göra hur ofta jag onanerar, om jag röker på då och då, hur många cl sprit jag drack under en kväll eller vad fan jag skriver för sms på min mobil osv. Om man anser att man äger något på det viset så är det dags att söka hjälp, på riktigt.

Så ja man är två som har en relation men jag och även TS och du själv är väl för tusan fortfarande en egen individ och med rätten att fatta egna beslut om sitt eget liv?

Så nej jag skojar inte, allt det där är lika sjukt för mig som att kräva svar på hur många partners och andra märkliga saker folk har för sig när de vill äga, kontrollera och styra någon annan. det är fel, det kommer alltid vara fel, man har inte rätten att äga en annan människa, slaveri och träldom är avskaffat och har upphört, varför, jo för det var aldrig rätt från första början, så enkelt är det!

Jag kunde verkligen inte ha sagt det bättre själv, inte för att jag försökte bemöta korkade inlägg med att fokusera på att kasta pärlor till svin men detta vara spot on.

• Anonym (no way)
    Anonym (emmaj) skrev 2014-08-26 20:32:33 följande:
    Du kan inte jämföra onani,sms och alkohol med narkotika.

Ursäkta med dels är slaveri avskaffat dels är alkohol en av dom mest skadliga droger vi har, ligger på nivå med heroin i beroendeaspekten, vad var din poäng nu igen?

• Anonym (no way)
    Anonym (?) skrev 2014-08-28 20:18:58 följande:
    Det finns ingen som "bara är" knarkis/alkis... det finns alltid ett försvar.
    det är bara tröttsamt

Eller en hållbar förklaring ;)

Svar på tråden Är det lagligt att drogtesta sin flickvän???