Är det lagligt att drogtesta sin flickvän???
??? "Narkotika" finns receptbelagt och går absolut att nyttja normalt.... Dessutom finns det substanser som är lagliga i andra länder men inte här, de nyttjas absolut normalt där och lagligt.
Bara för att något är olagligt så betyder inte det att den som använder det missbrukar substansen. PÅ samma sätt som att alkoholister inte bara brukar alkohol de missbrukar den eller menar du att deras nyttjande av denna substans är normal? Folk spelar bort sina pengar, det är lagligt, men ändå finns det många spelmissbrukare. Det är nämligen inte olagligt att spela bort familjens matpengar ( fast jag personligen tycker att de borde få rejält med stryk de som gör så ) Jag hade skadat min partner utan tvekan om den fittat bort våra matpengar i en jackvegas maskin, men det är ju jag det. Hade fan sålt hans rövhål till högstbjudande så han fick jobba ihop de pengar som behövs för att mitt barn skall få mat. Ingen utsätter mitt barn för något sådant ostraffat. Så ser jag på det hela. Sen om personen spelar, knarkar, super upp sina egna pengar skiter jag i, så länge det inte drabbar mig eller mitt barn på något vis får människan göra vad fan den vill med sina egna stålar. Bruka, lev, njut, missbruka inte.