Carnitas skrev 2014-08-28 02:17:19 följande:
Jo, det tror jag faktiskt att du skulle kunna.
Då många folk som röstar på SD, inte egentligen är SD.
Personligen skulle jag aldrig rösta på SD, fast än jag tycker vi bör se över invandrarpolitiken.
Just för de är så jävla konservativa.
Många fattar inte detta, vet på flashback så har det diskuterats SD och narkotikapolitik.
En del blir chockade i vad SD vill ta landet i den frågan.
SD är ett part som gärna vill sparka på den som ligger.
Men folk är dumma och fattar itne vad dom röstar på, det är därför jag tror du skulle kunna vara ihop med den sådan.
För det räcker du informerar dom alla saker Sd vill, så kommer de aldrig mer rösta på SD.
Om personen ljuger för mig så ja då skulle jag kunna vara ihop med någon som röstar på SD. Jag klargör rätt klart för min omvärld att jag inte är intresserad av att umgås med människor som röstar på SD. Har haft det stående på en presentation på en annan sida också och helt enkelt bett folk som röstar på SD hopa över att ta kontakt med mig, för det är slöseri med min och deras tid och idiotiskt från start.
Visst kan man få folk att tänka om, det fick jag i maj till eu valet. Folk stirrar sig blinda på invandrarfrågan och då är det enda de ser att invandrare blir miljonärer på alla bidrag de får i sverige och så ser de inget annat av SD politik, som tex kärnpunkten att sparka på de som ligger ner redan är en asbra grej oavsett varför personen ligger ner.
Klart de blir chockade när de får fakta i nyllet på vad SD vill göra med vårt land. Samtidigt och jag vet om att detta är ytterligare ett av mina kassa karaktärsdrag ( jag har en del och är inte blind för dem ) iaf jag fixar inte att umgås med folk som inte kan tänka själva, som inte kan ifrågasätta saker, tänka utanför lådan eller har iaf någon form av panorama seende iaf i någon fråga om än inte alla. Det skrämmer mig att min sexåring tänker och funderar mer på saker än vad många vuxna gör. Senast idag sa just ett annat barns mamma till mig att jisses vad hon tänker och drar tråden långt i tanken och föreställer sig andras vinkel och känsla av saker.
Jag hoppas iaf att någon dum SD sympatisör aldrig involverar sig känslomässigt med mig, för allas skull inklusive min egen då.