• Anonym (Omöjligt?)

Knullkontakt, en skitsida?

Undrar som frågan lyder, är det nån som lyckats träffa nån vettig där?

Hade ett konto där för några år sen men tog bort det, gav upp för det var låg nivå där. Tycker att t ex BC är mer rumsren isåfall.

Är alltså tjej in my forties o som sökte nån för helt vanliga träffar men många var så konstiga där så jag sket i det. La ner bara.

Så nu undrar jag om nån har samma erf som jag om den sidan? Gissar att det är likadant idag.

• Svar på tråden Knullkontakt, en skitsida?
  • Anonym (BC)

Jag är nöjd med BC. Lyckades hitta ett par bra killar till tjejen :)

• Anonym (Omöjligt?)
    Hugge47 skrev 2014-08-29 12:40:53 följande:

Jag har testat den och tycker bättre om BC där det känns mycket seriösare. Så nu har jag bara konto på BC.

Men du har konto på BC förstår jag.

Du lär inte ha några problem att få ligga där i alla fall.

Vad tycker du att du saknar på BC eller vill du bara ha tips på andra sidor?

Hade tidigare konto på BC, saknade väl inte så mycket. Men hade gärna fått tips om andra vettiga sexsajter , någorlunda rumsrena?

Är IX en bra sida om man är hetero?
  • aquiredtaste

Jag har testat några olika sajter men tycker att BC är den bästa, det finns tillräckligt mycket folk där för att man ska kunna hitta någon av intresse. De andra känns både sunkigare och med ganska lite folk på.

Har funderat på varför sexkontaktsajter oftast är ganska sunkiga? Hade varit roligare med en sajt som kändes lite "classy"

• Anonym (Omöjligt?)
    aquiredtaste skrev 2014-10-19 13:39:33 följande:

Jag har testat några olika sajter men tycker att BC är den bästa, det finns tillräckligt mycket folk där för att man ska kunna hitta någon av intresse. De andra känns både sunkigare och med ganska lite folk på.

Har funderat på varför sexkontaktsajter oftast är ganska sunkiga? Hade varit roligare med en sajt som kändes lite "classy"

Precis min tanke! Särskilt för många (yngre) tjejer tror jag det skulle kännas bättre också. Vet många tjejer som blir bortskrämda bara dom HÖR ordet sexsajt, så synd när det ändå finns många bra killar åtm på BC. Om man orkar sålla då förstås.
  • sofiaaaa

Hade medlemskap där för något år sen, tyckte det va helt okej, hade där och på www.knullportalen.se , men har inte varit aktiv på ett tag men kanske man ska testa lite igen nu till sommaren :) webcamchatta är mys

• Anonym (60+)

Har testat sajten  Flirtmatch och sökte kvinna över 55+ men de flesta som svarar är kvinnor under 30 som önskar resa, smycken och fina kläder som även gav egna e-post adresser, men det var även äldre kvinnor som önskade att träffas men föreslog man någonting så önskade de bara att chatta i flera dagar och föreslog man att chatta över egen anonym e-post som yngre kvinnor vill då blev det ingen träff för skrev man adress eller e-post på sajten så censurerades adressen

• mikey
    Anonym (Omöjligt?) skrev 2014-08-26 14:25:54 följande:

Undrar som frågan lyder, är det nån som lyckats träffa nån vettig där?

Hade ett konto där för några år sen men tog bort det, gav upp för det var låg nivå där. Tycker att t ex BC är mer rumsren isåfall.

Är alltså tjej in my forties o som sökte nån för helt vanliga träffar men många var så konstiga där så jag sket i det. La ner bara.

Så nu undrar jag om nån har samma erf som jag om den sidan? Gissar att det är likadant idag.

Jag letade efter en panter där och den sidan suger för ingen vill äns skriva där
  • Zebbur

Skräpsida... funkar bättre här ; )

• MatildaErv

Jag tycker den funkade helt okej , inte så mycket gamla gubbar som jag trodde , jag brukar använda flera samtidigt och varva lite emellan åt, men det är lite roligare om man kan snacka med folk från andra länder också , något som vet om någon internationell sida ? Känns som Jag kan slappna av bättre då.

Har www.knullportalen.se nu o brukar webcamsexchatta men skulle va härligt o kunna prata med typ någon sexig australiensarna ;) känner att jag skulle våga visa upp mer då, nu vågar jag absolut inte visa ansiktet när jag onanerar till exempel.

Ha det så fint sålänge, tacksam för tips !! Pok

Ha det så

• Trevlig man

Happy e mkt bättre än bc,ds överlag

• Speeddevil

Tycker inte bc funkar alls, 1000 killar på 1 tjej.

Darkside funkar bättre om man har lite mörkare sexintresse! Svårt att träffa tjejer över huvudtaget när man är en normal kille med bra utseende.

Tjejer väljer ?hunkar? när valmöjligheten finns bland så många!

Svar på tråden Knullkontakt, en skitsida?