Men, vad tråkigt att dom sa att ditt underliv är fult! På din beskrivning låter det ju helt normalt. Vad som nu är "normalt"? Visst, du är ung, och kanske vänjer man sig mer med hur ens underliv ser ut och fungerar med tiden. Men jag förstår att du undrar, särskilt när någon har sagt att du ser ful ut mellan benen.
Jag har alltid älskat min fitta, tycker det är en fantastisk sak att ha! Alltså, jag menar inte bara att jag har gillat själva utseendet. Nu fick jag barn för två år sen och eftersom sugklocka användes (den släppte dock på grund av barnets kalufs), och jag fick trycka ut ungen utan krystvärkar - samtidigt som dom bände upp mig med händerna... - tänkte jag att "jaha, nu kan jag ju inte ha kul med den här igen".
Mitt ex, pappan till barnet (vi gjorde slut under graviditeten) kollade efter två dagar och beskrev hur det såg ut. Han sa att det inte såg ut som förr, men att mitt underliv var fint. Han kollade igen efter någon vecka, någon månad osv och fortsatte berätta hur det såg ut, att det var annorlunda, men fint. Han poängterade också att en förändring inte nödvändigtvis behöver vara dåligt :) "Du är liksom mer öppen men det är inte så konstigt", sa han. Jag kollade ju själv med spegel då och då och visste att det var mer än bara "lite mer öppet"... Nåja, han hjälpte mig att vänja mig vid detta nya, jag älskar honom för det (och allt annat, såklart).
Efter ett år hade vi sex, vi hade bestämt det långt innan, för att jag skulle få känna hur det kändes med någon som jag litade på och var van vid sexuellt. Det kändes bra. Jag kände mig fin :)
Nu har det gått ett till år och jag funderar inte längre på hur jag ser ut. Jag hoppas att du också får träffa en kille som han, som uppskattar ditt underliv även om det nu skulle se "annorlunda" ut, och som berömmer allt hos dig. Och jag hoppas att snart inte behöver oroa dig så mycket över hur du ser ut!
Det här blev långt...