• Anonym (Linn321456)

Har jag ett fult underliv? (Varning: Bild!)

Jag är en tjej på 19. Har haft fem sexpartners. Två av dem har sagt att mitt underliv är fult och ser annorlunda ut.
    Tycker likadant själv. Skulle önska att jag inte bryr mig, men det gör jag.
    Mina inre blygdläppar följer hela vägen ner mot slidöppningen, inte att de slutar någonstans halvvägs som på 95% av alla tjejer. Dessutom är dom brun/grå, vilket inte syns speciellt tydligt på bilden.
    Min klitoriskappa är inte avlång, utan mer trekantig, och själva klitoris är stir som en mindre vindruva när jag är upphetsad, vilket är något jag skäms mycket för också.
    Tycker ni min är ful? Personligen tycker jag inte att kvinnors underliv är estetiskt tilltalande på något sätt, men i jämförelse med hur många andras ser ut så tycker jag min ser hemsk ut.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har jag ett fult underliv? (Varning: Bild!)
  • Långbenopluto

Men snälla du LÄGG AV!!!

Om din omröstning visar att alla här tycker du är ful, vad ska du göra då?? Aldrig mer ha sex, eller??

• LostInTranslation

Din bild kom inte med....

• LostInTranslation

Inget fel på den. Sen gillar jag inte hår, men det är en annan femma....

• In trouble

Du har ett underbart underliv !!!!

De killarna har förmodligen varit unga och trott att om de sagt så så skulle du bara ha sex med dem !

• Anders 386

Tycker den ser jättefin ut - den är absolut inte varken ful eller onormal. Ser inte ens en antydan till att sticka ut jämfört med andra. Sitter bara i ditt huvud.  
    Dom som sagt att du är onormal - du kanske frågade dom och dom ansåg frågan så dum så dom svarade på jävelskap..  Eller du frågade på ett sätt som fick dom att ge det svar som du ville ha? En klitta som sväller upp tror jag många tycker är sexigt...  (men du kanske överdriver lite när du jämför med en vindruva??)

• Sabotage

Vad skulle det vara för fel på den? Alla ser olika ut och din ser inte "onormal" ut på något sätt. Det är bara något du fått för dig!

• Anonym (?)

Var ser alla bilden? Fake eller

• Långbenopluto
    Anonym (?) skrev 2014-08-27 19:06:39 följande:

Var ser alla bilden? Fake eller

Inlägg ett  är borta som du ser, troligtvis borttaget av familjeliv.
  • Anonym (va fan?)

Nu ser jag ingen bild, men det var då faan vad unga tjejer idag söker bekräftelse på hur deras underliv ser ut.

Jag är tjej, 30+ har haft många sexpartners, och detta är något jag aldrig ens har funderat på! Inte heller de killar jag har haft. Jag har hört "fan vad skön du är" men aldrig aldrig "fan vad snygg/ful fitta du har".

Ok enda gången någon har sagt något om utseendet var när min första pojkvän (vi var 16) lite försiktigt frågade om jag kunde tänka mig att raka mig. Det är den enda "kritik" jag har fått.

Låter helt overkligt i mina öron att en kille skulle säga att underlivet är fult. Men vad vet jag? Dagens unga killar kanske är så frispråkiga?

• Jungman Jansson

Om en kille dissar ditt underliv är det sannolikaste att det är fel på honom, inte på underlivet. Dumpa honom och skaffa en annan, det finns ett stort utbud. Akta dig rent allmänt för killar som dissar dig, vare sig det gäller din kropp eller andra egenskaper.  

• puss
    Jungman Jansson skrev 2014-08-27 21:25:59 följande:

Om en kille dissar ditt underliv är det sannolikaste att det är fel på honom, inte på underlivet. Dumpa honom och skaffa en annan, det finns ett stort utbud. Akta dig rent allmänt för killar som dissar dig, vare sig det gäller din kropp eller andra egenskaper.  

Kanoninlägg.
  • Anonym (Sofia)

Men, vad tråkigt att dom sa att ditt underliv är fult! På din beskrivning låter det ju helt normalt. Vad som nu är "normalt"? Visst, du är ung, och kanske vänjer man sig mer med hur ens underliv ser ut och fungerar med tiden. Men jag förstår att du undrar, särskilt när någon har sagt att du ser ful ut mellan benen.

Jag har alltid älskat min fitta, tycker det är en fantastisk sak att ha! Alltså, jag menar inte bara att jag har gillat själva utseendet. Nu fick jag barn för två år sen och eftersom sugklocka användes (den släppte dock på grund av barnets kalufs), och jag fick trycka ut ungen utan krystvärkar - samtidigt som dom bände upp mig med händerna... - tänkte jag att "jaha, nu kan jag ju inte ha kul med den här igen".

Mitt ex, pappan till barnet (vi gjorde slut under graviditeten) kollade efter två dagar och beskrev hur det såg ut. Han sa att det inte såg ut som förr, men att mitt underliv var fint. Han kollade igen efter någon vecka, någon månad osv och fortsatte berätta hur det såg ut, att det var annorlunda, men fint. Han poängterade också att en förändring inte nödvändigtvis behöver vara dåligt :) "Du är liksom mer öppen men det är inte så konstigt", sa han. Jag kollade ju själv med spegel då och då och visste att det var mer än bara "lite mer öppet"... Nåja, han hjälpte mig att vänja mig vid detta nya, jag älskar honom för det (och allt annat, såklart).

Efter ett år hade vi sex, vi hade bestämt det långt innan, för att jag skulle få känna hur det kändes med någon som jag litade på och var van vid sexuellt. Det kändes bra. Jag kände mig fin :)

Nu har det gått ett till år och jag funderar inte längre på hur jag ser ut. Jag hoppas att du också får träffa en kille som han, som uppskattar ditt underliv även om det nu skulle se "annorlunda" ut, och som berömmer allt hos dig. Och jag hoppas att snart inte behöver oroa dig så mycket över hur du ser ut!

Det här blev långt...

• vargveum

Jag har aldrig sett en fitta som varit ful - eller kanske mer relevant: avtändande. Vadå ska dina sexpartners gå omkring med en bild på ditt kön i plånboken och visa för kompisarna? Hoppas inte!

När en fitta är smutsig eller luktar av flytningar, visst. Avtändande. Men det är ju lätt att göra ngt åt. Men"ful"... nej. Kan inte se det. Livet är inte en porrfilm med påslagna strålkastare och kameror vettu.

Svar på tråden Har jag ett fult underliv? (Varning: Bild!)