Min 3 månaders vägrar äta!
Min lilla tjej har helt tappat intresset för mat! Och jag är helt slut i huvudet för hela mina dagar går ut på att undra hur mycket hon fått i sig. Eftersom jag ammar vet jag ju inte. För två veckor sedan när vi var och vägde å mätte henne sa bm att hon inte lagt på sig ordentligt så jag skulle börja ge ersättning som sista mål efter att jag ammat. Så det började jag med och allt gick bra ända fram till typ 1 vecka sen lite mer nu kanske. Så fort jag lägger henne vid bröstet så gallskriker hon! Allt annat är intressant utom mat. Kläder, ljud, andra människor i omgivningen. Även om jag går iväg å ammar hittar hon nått annat som intresserar. Dom gångerna jag lyckats fått till det eter mycket bråk så ammar hon kanske 3 minuter sen är hon klar. Hon vägrar ta de andra bröstet med, så jag kan bara amma ett bröst i taget. Jag har märkt att hon varit lite hes i rösten de här senaste 4 dagarna men hon är pigg som aldrig förr?!! Ingen feber, vill leka hela tiden. Fattar ingenting! Hon borde vara trött å tjurig. Ja hon vägrar ta ersättningen med. Någon som varit med om liknande? Är det någon typ att trotts fas? Så ska hon ta 3 månaders sprutan i morgon. Borde hon göra det? Tänkte om hon blir dålig efter sprutorna och sen verkligen inte äter något efter att ha ätit så dåligt i en vecka redan.