I vilket LANDSKAP bor du?
Frågan gäller alltså i vilket LANDSKAP du bor (eller rättare sagt är skriven).
Är du osäker på skillnad mellan exempelvis landsdel, landskap och län, vg kolla upp detta innan du röstar, tack.
Frågan gäller alltså i vilket LANDSKAP du bor (eller rättare sagt är skriven).
Är du osäker på skillnad mellan exempelvis landsdel, landskap och län, vg kolla upp detta innan du röstar, tack.
Småland,men kommer norrifrån. Bott i 5 landskap.
Skärp dig...
Moget
Sluta hoppa på folk och skaffa dig ett liv istället.
Moget
Förhållandevis få skåningar. Själv är jag halläning. :)
Småland,men kommer norrifrån. Bott i 5 landskap.
Norr,mitten,söderöver. Säger jag var är det lätt räkna ut vem jag är,få har flyttat så mycket och så långt som jag. Men nu gäller Småland resten av livet.
I Småland.
Bor f.n. i Halland men är född och uppväxt i Småland, därför kryssade jag i Småland..
Intressant att klumpen där i mitten av Sverige (Dalarna, Hälsingland, Härjedalen) inte fått en enda röst.
Varför Gotland inte fått nån röst kan jag förstå; på Gotland är folk lyckliga och jag har aldrig läst om någon på FL som bor på Gotland. Däremot har jag hela sju bekanta på forumet BT (Bröllopstorget) som bor på Gotland.
Bor f.n. i Halland men är född och uppväxt i Småland, därför kryssade jag i Småland..
Intressant att klumpen där i mitten av Sverige (Dalarna, Hälsingland, Härjedalen) inte fått en enda röst.
Varför Gotland inte fått nån röst kan jag förstå; på Gotland är folk lyckliga och jag har aldrig läst om någon på FL som bor på Gotland. Däremot har jag hela sju bekanta på forumet BT (Bröllopstorget) som bor på Gotland.
Född och uppvuxen i Småland. Bor sedan 14 år i Blekinge.
Tack för alla röster och svar.
Puffar tråden lite. :)
Puff!