Inlägg från: tjoppan |Visa alla inlägg
  • tjoppan

Planerar syskon 2016?

Här är en till som gillar att planera å fundera :)

Om jag får som jag vill, så börjar vi nog försöka oss på ett syskon i april. Är lite sugen på att börja redan nu... Men ett tag till kan ja väl vänta ;)

Har redan 3 barn, som är födda -08, -10, -12 :)

• tjoppan

Yeeeey! Nu har jag tagit av mitt sista p-plåster, så nu är de bara att skydda sig på annat sätt tills de är dax att börja försöka! :)

• tjoppan
    Nystjärna skrev 2014-10-05 13:05:22 följande:

Jag tänkte att jag kanske skall presentera mig lite här,om det var okej att jag hoppa in här :) 

Är 25 år  bor utanför Göteborg. Har en dotter på 15 månader tillsammans med min sambo. Och vi har planerat att börja med försökt till syskon till sommaren :) Först var tanken att  vi ville ha 3-4 år mellan våra barn men jag blir bara mer och mer sugen för varje dag. Sen att jag mår skit av mina p-piller gör inte suget mindre :p Jag vet inte riktigt mer vad jag skall säga,men undrar ni något så är det bara och fråga så skall jag försöka svara så bra jag kan. Vore verkligen kul att få vara med i denna tråden :) Ha en fin dag alla :)

Välkommen hit! 
    Klart du får hoppa in här! 
    Är ju bara roligt med fler aktiva i tråden :)
    Ja, de där suget är oerhört jobbigt ibland. Speciellt när man "bestämt" sig för att vänta :)
  • tjoppan

Va kul med så många bröllop här i tråden! Gratis allihopa :)

Vi gifte oss i slutet på maj 2009 :)

• tjoppan
    E87, 27 år, Gävle, dotter född nov-13, försök till syskon med start sommaren-15

Rödaskor, 25 år, barn född nov-11. Försök till syskon hösten/vinter 2015.

Nystjärna,25 år Göteborg. Dotter född juli-13.Försök till syskon sommaren 2015 :)

Lawendel84, 30 år, Göteborg. Sin född sept 2011, dotter född april 2013. Försök börjar sommar 2015

Fannybk, 27 år, Stockholm. Son född juli -13. Försök till syskon börjar vår/sommar 2015.

Tjoppan, 29 år, Västerbotten. Dotter född 2008, son född 2010, son född 2012. Försök till syskon börjar våren 2015
  • tjoppan
    Nystjärna skrev 2014-10-09 20:27:21 följande:

Jag undrar om det är någon av er här inne som vet om man bara kan sluta äta sina minipiller när som? Eftersom jag mår så dåligt av mina tycker sambon jag skall sluta med de redan idag,haft diskussion ikväll om hur vi skall göra. Men det jag undrar är om man bara kan sluta så på en gång? Jag har ju nyligen börjat på ny karta så. Vet ju att med kombinerade p-piller så skall man ju helst äta månaden ut så man har koll på mensen,men ingen aning om vad som säger om minipiller.

Så vet någon av er vore jag glad :)

Jag slutade mitt i kartan förut. Gick hur bra som helst, så om du inte mår bra av dom så sluta på en gång, säger jag ;)
Svar på tråden Planerar syskon 2016?