• mona83

Om du fick välja EN bakåtvänd stol

Honungsblomman skrev 2014-08-30 23:23:38 följande:
    Jag har redan rekommenderat en som jag anser är superb. Sedan ville jag bara varna för den stolen som jag tycker är absolut sämst på marknaden.
    Dock räcker det oftast med att kolla på prislappen, så vet man vilken stol som är bäst. Man får liksom vad man betalar för. Så enkelt är det. Solig
    Men Zenton är väl knappast inte någon lågbudget stol heller? 
    L.O.V.E
  • mona83
    Honungsblomman skrev 2014-08-30 23:43:19 följande:
    Det är en av de billigare stolarna på marknaden.
    Nu för tiden kanske.
    När jag köpte den låg den i samma prisklass som sina konkurrenter. Men bara för att den blivit billigare nu gör den inte till en dålig bilstol. 

Yes, jag hade en Zento till mitt barn född 07 och den hade hon tills jag bytte till en framåtvänd stol och jag upplevde den aldrig som dålig. Däremot otymplig. Men den gör den inte till en dålig stol för det. 
    L.O.V.E
  • mona83
    Honungsblomman skrev 2014-08-30 23:59:26 följande:
    Den är en av de billigare modellerna och det är en stol som ofta är till kampanjpris i olika butiker. That says it all.

Men jag ska sluta skriva om den stolen nu. Tyst
    Nu för tiden ja, den har legat i precis samma prisklass som sina konkurrenter. That says it all ;).

L.O.V.E
  • mona83
    Honungsblomman skrev 2014-08-30 23:59:26 följande:
    Den är en av de billigare modellerna och det är en stol som ofta är till kampanjpris i olika butiker. That says it all.

Men jag ska sluta skriva om den stolen nu. Tyst
    Och för övrigt, dom andra modellerna brukar så vitt jag vet också ligga ute till kampanjpris, så det är inget specifikt för Zento.
    Jag köpte en akta graco till sonen till kampanjpris tex.
    Har även sett Britax och div märken till kampanjpris med. Så ja... 
    L.O.V.E
  • mona83
    Honungsblomman skrev 2014-08-31 00:09:24 följande:
    Varför?
    Axkid anses ha några av de bättre stolarna på marknaden.
    Det kommer jag inte ihåg, iofs var det diskussion rörande babyskydd.  
    L.O.V.E
Svar på tråden Om du fick välja EN bakåtvänd stol