• Anonym (arg)

VADÅ ÄR DET FÖR FEL PÅ MAMMAN?

Jag är så sjukt irriterad på min sambos ex, mamman till hans barn.

Ända sen första dagen vi började dejta (är 5 år sen nu) har hon terroriserat oss. Skickar sms om att hon saknar honom och att hon har "olydiga" tankar om honom TROTS att hon har ett eget jävla förhållande. Vad är det hon vill? Och varför är hon en sån idiot?

• Svar på tråden VADÅ ÄR DET FÖR FEL PÅ MAMMAN?
  • Anonym (arg)
    Anonym (Spyr) skrev 2014-08-30 20:37:33 följande:

Olydiga tankar om honom?

Ja.
  • Anonym (arg)

Ja vad vet jag..

Hon skaffade sin kille och då blev det lugnt ett tag, sedan gjorde de slut och då började hon igen. Nu är hon ihop med samma karl igen och det har vart lugnt ända tills hon fick veta att vi väntar vårat första barn tillsammans. Så nu har hon börjat igen..

Bekräftelse behov eller vad kan det vara? Synd att man aldrig blir av med henne. ..

• Anonym (arg)
    Anonym (Linda) skrev 2014-08-30 22:29:37 följande:

Det största misstaget du någonsin gjort är att leva med denna man och nu skaffar barn efter fem år tillsammans. Du borde ha dragit innan du skaffade barn för det finns stor risk att även ditt barn kommer bli skillsmässobarn för tillslut orkar du inte med din mans fd liv.

Om vi skulle gå skilda vägar någon gång så kommer det icke att vara pga denna kvinna. Så stor del av mitt liv är det inte att jag funderar på att lämna karlen för dennes ex. Bara för att det kanske blev så för dig behöver det inte bli så för andra? Undrar mest vad hon vill...
  • Anonym (arg)
    JosefinGranqvist89 skrev 2014-08-30 23:00:35 följande:

Låter som min sambos ex, som jämt höll på att skriva när hon va singel. Slutade med att jag skicka sms till henne (mitt i natten efter hon smsat honom) och fråga va i helvete hon pysslar med och hon skickar sms till min sambo där det stod "nu får du faktisk välja mellan mig eller din flickvän", haha. Gissa vem han "valde". Kan tillägga att det aldrig hänt något mellan dom och det enda han skrivit till henne va svar när hon fråga vad han gjorde mm. Dock tala jag om att han inte fick fortsätta att svara på hennes sms!!

Så din sambo behöver egentligen inte ha gjort något fel, kanske bara så att han är lite för snäll!!

Visst är det irriterande? !

Tyvärr så kan jag inte begära att smsandet ska sluta då dom har barn tillsammans. Ska dock säga att jag inte uppskattar att hon kontaktar honom när det inte har med barnet och göra.

Ja min sambo är nog för snäll och har alltid vart det med denna människa.
  • Anonym (arg)
    Pandamamma79 skrev 2014-08-30 22:29:35 följande:

Vad säger din sambo?

Tycker han att det är lika jobbigt?

Har inte tagit upp det med honom ännu, att jag tycker det är jobbigt. Men han verkar då inte uppskatta henne.
  • Anonym (arg)
    smulpaj01 skrev 2014-09-07 15:27:07 följande:

Samma här. Från flera av mina ex. Han gör garanterat samma till henne. Det vill han inte du ska veta och därav sätter han inte ner foten!

Pfft
Svar på tråden VADÅ ÄR DET FÖR FEL PÅ MAMMAN?