Inlägg från: Anonym (onanist javisst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (onanist javisst)

Experimentell anal onani

Anonym (Hej!) skrev 2014-08-31 12:23:42 följande:

Hej!

Jag är kvinna och jag onanerar ofta med hjälp av vattenkranen i badkaret. Samtidigt som jag låter vattenstrålen stimulera klitoris så har jag även en analplugg modell mindre med sugkopp. Den fäster jag i badkaret och kan lätt jucka mot den och vattenstrålen. Jag for riktigt starka orgasmer varje gång.

Det där låter väldigt väldigt härligt!
    Hamburgartjuven skrev 2014-08-31 12:23:35 följande:

... Får väl börja själv...

Är 38 år, gift man som levt med samma kvinna i 10 år. Har nog pillat där bak sedan åtminstone 16-17 års ålder men då mest provat ett finger vid en runk.

Började prova leka med dildo på egen hand när jag träffade frun. Hon hade en avlagd som jag testade och gillade. Köpte en buttplugg typ 2005 men den var inget för mig.

Har de 4-5 senaste åren fastnat framförallt för jellydildos men även testat en hård g-punktsstav för kvinnor och lite annat.

Älskar att kolla på anal onani-klipp, gärna webcamklipp, när jag leker själv.

Testade en ny grej i förrgår som jag återkommer till om vi blir fler onanister i tråden

Har själv en leksak som man för in och som med vibrationer stimulerar prostatan, och från utsidan så stim. den även mellangården.
    Vafalls?! *L* Nu vill vi, (ok, jag) ju veta vad det var som du testade i förrgår:)
    Men tror inte att jag är ensam om att vilja veta:P
    Hamburgartjuven skrev 2014-08-31 13:18:30 följande:

Är det en "Rude boy " du har? Har velat köpa en sådan men varit rädd att den är väldigt liten?

Minns tyvärr inte vad den heter, men den är formad ungefär som ett C,
    och kostade ca 6-700.
Svar på tråden Experimentell anal onani