Inlägg från: Hamburgartjuven |Visa alla inlägg
  • Hamburgartjuven

Experimentell anal onani

Hej!

Vi behöver en tråd för oss som experimenterar med anal onani. Män, kvinnor eller transgender spelar ingen roll.

Här diskuterar vi metoder, hjälpmedel, erfarenheter, orgasmtekniker et.c. Men det ska vara onani (även om den får vara gemensam)

Homofober, religiösa fanatiker och andra konservativa får gärna hoppa över att komma med debattinlägg och förmaningar.

• Svar på tråden Experimentell anal onani
  • Hamburgartjuven

... Får väl börja själv...

Är 38 år, gift man som levt med samma kvinna i 10 år. Har nog pillat där bak sedan åtminstone 16-17 års ålder men då mest provat ett finger vid en runk.

Började prova leka med dildo på egen hand när jag träffade frun. Hon hade en avlagd som jag testade och gillade. Köpte en buttplugg typ 2005 men den var inget för mig.

Har de 4-5 senaste åren fastnat framförallt för jellydildos men även testat en hård g-punktsstav för kvinnor och lite annat.

Älskar att kolla på anal onani-klipp, gärna webcamklipp, när jag leker själv.

Testade en ny grej i förrgår som jag återkommer till om vi blir fler onanister i tråden

• Hamburgartjuven

Låter grymt skönt!

Själv har jag haft två pluggar.

Den första var lite orutinerad av mig. Den hade ingen sugpropp och diametern i mitten var nog 4 cm... Inget för nybörjare...

Den andra köpte jag för kanske två år sedan, en svart som hade två maxpunkter. Den hade också en massageeffekt. Den var max 10 cm lång och 2,5 cm i diameter så den blev då för liten istället för mig

... Hittills otur med buttplugg alltså och funderar nu på analkulor som nästa inköp.

• Hamburgartjuven

Är det en "Rude boy " du har? Har velat köpa en sådan men varit rädd att den är väldigt liten?

Anonym (onanist javisst) skrev 2014-08-31 13:06:33 följande:

Har själv en leksak som man för in och som med vibrationer stimulerar prostatan, och från utsidan så stim. den även mellangården.

Vafalls?! *L* Nu vill vi, (ok, jag) ju veta vad det var som du testade i förrgår:)

Men tror inte att jag är ensam om att vilja veta:P

• Hamburgartjuven
    Anonym (älskar anala lekar) skrev 2014-08-31 15:26:47 följande:

Älskar att experimentera med olika dildos, pluggar samt grönsaker i analen. Såg ett klipp där en kvinna hade en fist buttplug som jag bara blev tvungen att beställa hem men som man kan förstå så är den ju stoor men det gör inget för hela den är helt underbar att leka med i analen och den stretchar helt otroligt underbart och min man älskar att få använda den på mig :)

Berätta gärna mer

Vad jag gjorde i förrgår var att jag onanerade med min favoritdildo "Jolly buttcock" som är en jellydildo som är väldigt smal men med ett stort ollon. Det kräver en lång uppvärmning för mig innan jag får in ollonet bakom ringmuskeln. Sen krävs det nästan lika lång tid av lek med den in och ut (utan att gå djupt) innan ringmuskeln är avslappnad. När jag gjort det blev jag sugen på att använda fingrarna... Något jag gör väldigt sällan och inte brukar gilla... Men rejält uppvärmd hade jag snart tre och sen fyra fingrar i mig. Jag kände hur muskeln fungerade och svarade på mina rörelser och lärde mig mer om det (man känner ju inte det på samma sätt med en dildo). Jag provade föra in även tummen och kom innanför muskeln en bit. Avbröt dock det men hade då blivit så mjuk att jag kunde föra in mina fyra fingrar och hela handflatan ner tills att tumbasen tog emot. En mycket märklig och svårbeskrivlig känsla. Känslan av hur baken kändes i handen, fantasin av vad jag gjorde... Sperman rann ur min halvstyva kuk ganska snabbt efter att jag nått tumbasen...

Frågan är om jag vågar testa och utveckla detta spår som jag tidigare hålla mig ifrån...
  • Hamburgartjuven
    SatanLendMeADollar skrev 2014-09-02 20:35:54 följande:

Vadå experimenterar?

Folk onanerar väl i fisan, eller så gör man det inte.

Nja, vi som testat vet att det är en vetenskap

Själv har jag kommit fram till att jag kan få tre typer av orgasmer. Här kommer de i favoritordning.

1) fisringsorgasm :-P

Onanerar runt analöppningen, öppnar och stänger ringmuskeln, värmer upp länge och sen kör jag helt ut, in precis innanför ringen och helt ut. Översatt till porr blir det åt "gaping"-hållet. Blir normalt inte helt styv men måste runka lite för att komma.

2) helkroppsorgasm

Börjar med fisringsuppmjukning, går sen över till att rida en dildo på 25x4-4,5 cm djupt. Kommer då bara genom att hålla i min helt slaka kuk. Kommer som i en febertopp. Är fysiskt som ett hårt gympass.

3) prostataorgasm

Att knulla sig själv med en dildo som "ett vanligt knull" och därmed återkommande pumpa mot prostatan. Har fullt stånd när jag kommer...

Troligtvis är jag kass på detta och behöver bättre leksaker.

... Kvar att uppleva finns bland annat att få prostataorgasm utan att röra vid kuken alls...
  • Hamburgartjuven

Jag hade ju onanerar analt i minst 15 år när jag köpte dildon men sen krävdes inte så mkt träning... Mest mycket glid och tålamod.

Jag gör detta kanske 2-3 gånger om året men prövar kanske 4-5. Får alltså avbryta ibland. Avbryter alltid om det inte känns bra.

• Hamburgartjuven

Köpt en Rude Boy... Lekt en gång och fick i mig 2,5 av 3 kulor... Ganska "pilligt" jämfört med en dildo. Någon som vet någon dildo med grovt ollon (4-6 cm) och smal "kuk" (2-4 cm)?

Fler analonanister här? Skriv!

• Hamburgartjuven

Mot ovanligt ned bajs. Prostatan sitter ca 4 cm in i ändtarmen. Bajs finns i ändtarmen bara när man bajsar... Annars finns det högre upp innanför den inre ringmuskeln. Vill man ha anala lekar där man tar sig innanför den så får man nog skölja först eller räkna med lite brunt på toppen. Men det krävs oerhört mycket erfarenhet för att passera inre ringmuskeln

• Hamburgartjuven

Använder mina pluggar som dildos. Ofta är de ju lite bredare och att Knulla sig med en plugg gör att man öppnar sig och känner sig geomkörd på ett annat sätt än med dildos. Själv har jag som mest legat med en plugg i mig en knapp timme medan jag sett porr för att se vad det gav... Det blev så torrt (analen säger ju upp vätska) att jag tyckte det var sådär. Inte något jag gjort om.

• Hamburgartjuven

I så fall var hon skitnödig när ni knullade eller så har du lång kuk och gick högt upp men det är inte många nybörjare som inte får rejält ont då. Den sitter 12-15 cm upp så de flesta kukar når ju dit så vet man inte vad man gör kan det ju bli lite kladd. Men även när jag går förbi inre ringmuskeln är det oftast inget bajs där. Kanske lite lite kan komma ibland men det gäller att veta när man ska leka. Kost utan för mkt kolhydrater är också bra. Kolhydrater ger kladdig seg avföring.

• Hamburgartjuven

Vanligt samlag är trevligt men inte alls lika intensivt.

För er som inte upplever någon sensation: glidmedel och dildo! Inga fingrar, det ger inte mig nåt heller.

• Hamburgartjuven

Självklart tar det lite övning innan man kan,få helkroppsorgams... Det är det värt. Som jag minns det var mina första vanliga knull inte särskilt sköna ????

Svar på tråden Experimentell anal onani