Inlägg från: Anonym (aldrig provat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (aldrig provat)

Experimentell anal onani

KM36 skrev 2015-04-17 08:49:41 följande:

Jag har 4 varianter som jag använder
    En P-punkt stimulator
    En vibratorplugg
    En grov plugg och en vibratordildo i "mellastorlek"
    Använder olika beroende jag har lust med, ärväldigt olika i känsla.
    Använder pluggar och dildo på cam4 för att visa upp.
    Det är väldigt upphetsande att andra ser och kommenterar...

Vad är en P-punkt stimulator?
  • Anonym (aldrig provat)

Kommer det inte en massa bajs när man håller på? Fingrarna och dildos som blir bajsiga?
    Har haft analsex bara en gång med en tjej, och då blev kuken helt brun av hennes bajs. Tycker det är rätt äckligt. Skulle gärna prova ge mig prostata orgasm, men drar mig för ev. bajsklegg.

• Anonym (aldrig provat)
    Hamburgartjuven skrev 2016-03-20 06:56:47 följande:

Mot ovanligt ned bajs. Prostatan sitter ca 4 cm in i ändtarmen. Bajs finns i ändtarmen bara när man bajsar... Annars finns det högre upp innanför den inre ringmuskeln. Vill man ha anala lekar där man tar sig innanför den så får man nog skölja först eller räkna med lite brunt på toppen. Men det krävs oerhört mycket erfarenhet för att passera inre ringmuskeln

Inre ringmuskel!? Hur långt upp sitter den då? 

Är det alltid helt bajsfritt nedanför den? Uppenbarligen inte på tjejen jag hade analsex med. Hela kuken var brunkletig efter analsexet. Den enda gång jag provat.
  • Anonym (aldrig provat)

Nu har jag provat. Visserligen inget bajs på fingret, men det kändes heller inget särskilt skönt. Mest som att vara lite bajsnödig. Provade olika djup och massera på olika ställen med långfingret, fokuserade på uppsidan (alltså in mot kroppen) för det är väl där man kommer närmast prostatan? Hela långfingrat inne (ca 8cm), till andra leden (ca 5 cm) och även längre ut på ca 3-4 cm. Ingenstans kändes det särskilt skönt. Har jag missat nåt?

• Anonym (aldrig provat)
    Anonym (aldrig provat) skrev 2016-03-23 22:19:24 följande:

Nu har jag provat. Visserligen inget bajs på fingret, men det kändes heller inget särskilt skönt. Mest som att vara lite bajsnödig. Provade olika djup och massera på olika ställen med långfingret, fokuserade på uppsidan (alltså in mot kroppen) för det är väl där man kommer närmast prostatan? Hela långfingrat inne (ca 8cm), till andra leden (ca 5 cm) och även längre ut på ca 3-4 cm. Ingenstans kändes det särskilt skönt. Har jag missat nåt?

Ni som e så erfarna rövrunkare, vad är det jag missar? Missar jag prostatan, eller har jag kanske mindre känsel i röven? (se mitt förra inlägg). Vill ge allt ett chans :)
  • Anonym (aldrig provat)

Nu har jag t o m provat köpa en enkom prostata stimuleringsgrunka som man stoppar upp i röven.
    Man vill ju inte gå miste om den fantastiska prostataorgasmen folk pratar om...

Men tyvärr, inget sensationellt. När man kommer åt det jag tror är prostatan kan det kännas ganska mycket, ibland nästan lite ont men på ett intressant halvskönt sätt.
    Och har sett lite mer klar genomskinlig försats komma. Men man är ju tvungen runka kuken för att komma, och ingen skillnad på orgasmerna från som det alltid brukar vara. Trots att jag försökte simulera prostatan länge med grunkan innan jag runkade av mig.

Så ganska besviken. Var är den där fantastiska prostata orgasmen!?

• Anonym (aldrig provat)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-02-17 11:45:56 följande:
    Det kanske är som för kvinnor. Vissa får orgasm lätt, andra inte. Kanske en del behöver träna länge innan de sköna prostataorgasmerna kommer. Berätta gärna hur det fortskrider, om du känner någon förändring med tiden.
    Eftersom det inte var bättre orgasm än vanligt runk, för att inte tala om riktigt sex med en kvinna, så fattar jag inte varför jag ska fortsätta försöka.
    Om det inte är något jag missat och gjort fel.
Svar på tråden Experimentell anal onani