Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

anmäld,orolig

Anonym skrev 2014-08-31 15:08:30 följande:
    jag vet att det var fel av mej men den personen har varit otrevlig länge,ändå är barnen kompisar.en gång när hennes dotter var hos oss så frågade hon om jag tycker om vin,för det hade hennes mamma sagt.då känns det sådär.och hon har frågat mina barn om dom har det bra hemma,sådana saker.
    Det är väl jättebra att hon bryr sig. Hon verkar ha dina barns bästa för ögonen. Du verkar inte riktigt se att dina barn kan fara illa av sättet du lever.
    Hur många dagar per vecka dricker du? Hur mycket blir det varje gång? Är barnen alltid hos dig? Finns ingen pappa?
  • Anonym (?)
    Anonym skrev 2014-08-31 16:41:05 följande:
    inte vet jag,dom höll sej kanske vakna tills vi somnade och smet sen ut det är vad jag tror,jag får ta detta nu så är det bara.men jag tänker inte sitta och hålla med om saker som inte stämmer.det riktigt vidriga nu är att barnen är ute och jag hoppas dom inte går hem till den mamman.ibland stannar dom ute sent och jag får gå ut och leta efter dom och känner inte för att ringa på där just nu
    Du vet inte ens om de var vakna eller sov när du somnade? Du vet inte heller när de kommer hem, eller var de befinner sig på dagarna? Skall de inte tala om var de är och har de inte någon tid att komma hem?
    Du har förresten inte svarat på vad "lite alkohol" är för dig. Du blir inte stupfull, men hur mycket dricker du? En flaska? Två?
  • Anonym (?)
    Anonym skrev 2014-08-31 18:23:50 följande:
    nu räcker det,det var en trolltråd ja.knappast den första heller,och vem skadades av den?det vet jag väl att sånt förekommer.och nej vi är inte störda i huvudet,ha en bra kväll.
    De som skadas är alla de som skriver riktiga trådar där folk inte tror dem, eftersom var och varannan tråd här är fejk. Dåligt gjort av dig/er att starta denna tråd. Tänk lite längre än näsan räcker nästa gång.
    Anonym skrev 2014-08-31 18:58:02 följande:
    suck...never again...
    Bra!

Svar på tråden anmäld,orolig