• Hugge47

Sexleksak för män?

Jag undrar om någon har tips om en sexleksak för män som fungerar så att man sätter den på kuken och kanske styr den med en fjärrkontroll. 
    Jag är altså inte ute efter fleshlight och andra liknande saker man håller i handen och runkar med. Dessa är kass, då kan jag lika gärna runka med glidmedel i handen. 
    Det verkar som det råder stor innovationsbrist hos tillverkarna av sexleksaker eftersom de leksaker som finns för män är så simpla och tråkiga. 
    Konstigt, då jag tror dom skulle få sälja sjukt mycket om dom kom på något smart. 

Nej, jag är ute efter något som gör att jag kan luta mig tillbaka och njuta för att slutligen komma. 

Nå, finns det? 

Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Svar på tråden Sexleksak för män?
  • MrMom
    NattaLind skrev 2014-09-08 09:43:42 följande:
    Ja den är ny på marknaden så då kostar det alltid lite extra i början! :)
    Jo, så är det väl Flört
    Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
  • Anonym (Innovatören)

I 30år har jag som kille använt en Panasonic ryggmassage vibraator snarlik den svagare Hitachi wand. Det går på 20sek. Köpte dock en slät dildo till damen på tradera som hette Mega gyrating vibrator som drivs av 3aaa batterier och stark nog även för en killes snorre.

Den bästa kill leksaken är att med en ådrig dildo bli knullad i baken o har du ingen som gör det åt dej gör som jag o bygg en fuckmachine av en torkarmotor med justerbar slaglängd o fart. Så gudomligt skönt och nästa test blir att samtidigt montera på en flechligt som kan ta hand om framvagnen.

En fuckmachine går jag bra att använda som par. Tex dubbelpenetrera henne el ta någon av er bak när hon rider, bara fantasin stoppar.

Svar på tråden Sexleksak för män?