• Penida

Inga känslor kvar.

Vet du varför hennes känslor har slocknat? Har du tagit din del i hushållsarbetet och omsorgen av barnet eller har det främst varit hon? Har du sett till hennes behov utanför hemmet som dina egna eller har dina behov fått styra? Spånar bara, vanligt att kvinnor tappar intresse för män som inte tar sitt ansvar för hem och barn och ser sig själv som viktigare..
    Trist att hon inte vill prova familjerådgivning. Det är nästan kostnadsfritt och det kan vara mycket givande med en tredje part som inte bara är kunnig utan ser det hela utifrån med öppna ögon. Dessutom skulle en sådan kontakt kunna vara givande vid en eventuell skilsmässa.

Avskyr CIO-metoder
  • Penida
    ZEGO skrev 2014-09-01 23:22:47 följande:
    Det är jag bara som kämpar och kämpar här hon vill inte göra det för att hon känner inget och jag tror inte att hon har själva viljan att den ska fungera mellan oss. Ja, hon säger att jag tjatar för mycket och inte varit vid hennes sida när hon behövde hjälp med barnen, hon försökte säga det men har jag inte lyssnat säger hon fast jag har gjort mitt bäste men det verkar inte att det räckte till, och med tiden har hon förlorat sina känslor, men nu jag har ändrat på mycket och hon ser ju det men det är försent säger hon. Så jag vet inte hur ska jag göra nu................
    Hon skulle kanske helst se att ni hjälptes åt  och inte att du hjälper till (ser du hur tokigt det låter?) med era barn? Börja nu även om det kan vara försent. Jag hade också mest troligt tröttnat. Så kan ske men det är klart att det är tråkigt om man inte är villig att jobba för en förbättring om det finns känslor kvar genom att t.ex ta in en utomstående.
    Avskyr CIO-metoder
Svar på tråden Inga känslor kvar.