Inlägg från: Ann Cistrus |Visa alla inlägg
  • Ann Cistrus

Tips pâ syskonvagn?!!

Babyjogger City Select! 

Vi har 22 månader mellan våra och den vagnen har nog varit vårt bästa "barngrejsköp" någonsin! 

If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • Ann Cistrus
    Utlandssvensk skrev 2014-11-06 21:28:42 följande:
    Fâr jag ställa en liten fråga angående Babyjogger City Select? Kan liggdelen vara högst upp och bakâtvänd samtidigt som det större barnet sitter framâtvänd i sittdelen? Jag ser inte den kombinationen pâ bilderna och jag måste nog köpa vagnen via Internet, finns ingen butik som jag kan fråga i... Glad
    Jag tror inte det, det är med nöd och näppe det går att ha sittdelerna så (den översta bakåtvänd och den understa framåtvänd) och liggkorgen sticker ju ut ännu mer än sittdelen. 

Vi körde sittdelen överst framåtvänt och liggkorgen där nere bakåtvänt när stora barnet "tvunget" skulle sitta framåtvänt. Han hade dock sällan några invändningar mot att sitta bakåtvänt bakom liggkorgen. 
    If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
Svar på tråden Tips pâ syskonvagn?!!