-
-
Känns som det saknas några hjärnceller eller kan ngn tycka de är så smarta?Sheenaa skrev 2014-09-01 13:50:27 följande: -
-
Inte många som vågar stå för att de röstar på SD irl....Ivan52x53 skrev 2014-09-01 17:00:04 följande:När jag sitter och surfar på FL så ser jag sjukt många SD älskare..
När jag lämnar hemmet så stöter jag bara på folk som skrattar åt/ogillar/hatar SD..
Hihi
-
[quote=73914810][quote-nick]tobbe01 skrev 2014-09-02 11:47:21 följande:[/quote-nick]
Om ni som "hatar" SD faktiskt lyssnade på t ex Jimmie Åkesson eller Rikard Jomshof m fl så tror jag ni skulle inse att ni bara följt med i mediaströmmen och hört vad andra säger istf att tänka själva. Prova ngt nytt...tänk själv. Vid SD:s torgmöten går det inte att höra ngt för alla BU och Jalla Jalla men gå in på YT och lyssna på ngn av alla intervjuer och riksdagsdebatter med SD som finns där. F ö begriper inte jag varför så många plötsligt ser fler invandrare som den viktigaste frågan. Ju fler desto bättre eller? Var kommer det ifrån? Vad är det för fel på tanken att ha en förnuftig invandring där vi bromsar ett tag och ser till att de tusentals som sitter på asylboendena runt om i landet kommer i arbete och får en egen bostad. Ska de sitta kvar på boendena? Ska tiggarna ligga kvar utanför ICA? Prova ngt nytt.....använd sunt förnuft.
[/quotede
Även om jag inte röstar på SD så håller jag med i frågan om att det behövs bromsas ett tag och att situationen reds upp för de som redan är här. Jag känner oxå att det börjar bli irriterande med tiggare i varje hörn. Tror faktiskt att de flesta gör det. Tycker det är jobbigt att gå förbi dem och se hur förnedrande det är. Men tyvärr känns det som om det bara är SD som vågar ta tag i det.
Jag är rädd att de andra partierna stjälper sig själva och tappar väljare...