Inlägg från: Anders 386 |Visa alla inlägg
  • Anders 386

Hur ofta vill du kvinna bli knullad analt?

Jag tror det är helt ofarligt med analsex bara man är försiktig. Många gillar det inte, men istället för att säga att man inte gillar det så är det många som kommer med struntprat om nackdelarna. Tycker man inte om det så gör man inte, då kan man säga det istället för att hitta på dumheter.

Jag tycker om men får inte eftersom min fru tycker det känns obehagligt efteråt, och hon tycker väl inte att det är skönt helt enkelt. Inget mer med det. men ett finger där bak kan hon tycka om, det töjer ju inte så mycket. Själv kör jag upp en dildo där bak nån gång ibland, det tycker jag är skönt...

Alla gör det dom njuter av, inget konstigt med det...

• Anders 386

Jag är tveksam till om någon undersökning finns som verkligen utrett sambandet mellan analsex och skador på analen. Det finns experter som uttalat sig, men vis av erfarenheten så misstänker jag att deras "vetande" mest är tro och baserar sig på andra "experter" som också gör "antaganden".
    Därmed inte sagt att det medför skador - men jag vågar nog påstå att det faktiskt inte går att veta.
    Men självklart är inte analen utvecklad för penetrerande sex. Den är utvecklad för att hålla emot bajset så att det inte rinner ut hela tiden. 

Svar på tråden Hur ofta vill du kvinna bli knullad analt?