Vad är erat favorit bröd?
Jag älskar allt bröd, mjukt som hårt, förutom sådant där menlöst vitt vetebröd som inte smakar något. Men en saftig vete levain med riktigt smör och havssalt..... *dreggel*....
Jag älskar allt bröd, mjukt som hårt, förutom sådant där menlöst vitt vetebröd som inte smakar något. Men en saftig vete levain med riktigt smör och havssalt..... *dreggel*....
Älskar allt bröd. Knäckebröd, mörkt bröd, ljust bröd, bröd med väldigt mycket fröer och sånt i... Allt! :)
Jag älskar vitt fluffigt bröd, nybakad grekisk limpa, pizzakanter...sånt där jag inte äter längre eftersom jag äter enligt lchf.
Recept? :)
Receptet kan jag lämna ut, men inte tekniken på hur man får till smeten och självaste brödet.
Dock är detta bröd unikt i sitt slag, då det har en ingrediens som får igång tarmarna och rensar ur tarmarna varje morgon.
Mer säger jag inte. Hihi. Jag är väldigt glad över att ha kommit på detta recept.
Jag googlade också på frö-bröd. Det var så jag kom på mitt unika recept som nu alltså köps av ett relativt välkänd bageri i Sverige.
Det ni finner på google är inte i närheten av detta. Då hade något bageri redan anammat något av dessa recept. Och det är det ingen som gjort - förns nu.
Nej, jag har ett avtal med företaget som ska köpa mitt recept. Det är ett lagbrott att ge ut receptet då.
De ska liksom "köpa patentet", kan man säga.