• Anonym (tom)

nätotrogen??

Jag undrar vad ni tycker eller tror om detta, överreagerar jag. 
    Jag har varit inne på min sambos Facebook ett antal gånger och sett att han skriver med olika tjejer ( vissa gamla tjejkompisar) men även en del nya som han inte känner. och han ger de komplimanger hela tiden och frågar om de är sugna

Han skriver även: att åh du har såna fina k sugar läppar,
    då ligger vi nästa gång jag kommer ner, 
    om sanningen ska fram så föll jag för dig för att .........sen såg jag inte mer för att han raderade det direkt

Jag hatar detta och blir så jävla ledsen och irriterad så fort han är inne på F. 

Jag pratade med honom andra gången jag såg detta för det var en helt ny F kompis som han skrev med men han fortsätter ju

Jag pratade och blev arg förra helgen oxå men helgerna blir förstörda och vi träffas bara på helgerna just nu, så denna helgen sa jag inget men han skrev något sex liknande 

vad fan gör man, jag mår skit och vill bara att vi båda lägger ner F.

• Svar på tråden nätotrogen??
  • Flisan79

Problemet är ju inte Facebook, problemet är ju din snubbe. Hade inte han haft FB så hade han gjort något liknande men på ett annat sätt/forum.

Varför tolererar du detta öht?

• Anonym (Usch)

Eller så lägger du ner honom??

Även om ni avslutar fb så hindrar det ju inte honom att chatta på någon annan sida. Ingen kille jag hade stannat kvar hos iaf, en sån går ju inte att lita på.

Gör din själv en tjänst och hitta något vettigare.

• Fiona M

på vilket sätt skulle han sluta vara ett respektlöst svin bara för att ni avslutar facebook?

• hännrick
    Anonym (tom) skrev 2014-09-01 23:46:00 följande:

Nätotrogen? Det verkar inte vara enbart på nätet.

Du förtjänar bättre än så, bryt upp.
  • Anonym
    Anonym (tom) skrev 2014-09-01 23:46:00 följande:

Jag undrar vad ni tycker eller tror om detta, överreagerar jag. 
    Jag har varit inne på min sambos Facebook ett antal gånger och sett att han skriver med olika tjejer ( vissa gamla tjejkompisar) men även en del nya som han inte känner. och han ger de komplimanger hela tiden och frågar om de är sugna

Han skriver även: att åh du har såna fina k sugar läppar,
    om sanningen ska fram så föll jag för dig för att .........sen såg jag inte mer för att han raderade det direkt

Jag hatar detta och blir så jävla ledsen och irriterad så fort han är inne på F. 

Jag pratade med honom andra gången jag såg detta för det var en helt ny F kompis som han skrev med men han fortsätter ju

Jag pratade och blev arg förra helgen oxå men helgerna blir förstörda och vi träffas bara på helgerna just nu, så denna helgen sa jag inget men han skrev något sex liknande 

vad fan gör man, jag mår skit och vill bara att vi båda lägger ner F.

Ja vad ska man skriva. Har varit full motståndare mot att kolla min partners allt inkl mobil, nätsidor osv men det här är så för mycket. Har aldrig gjort det själv men man blir ju inte glad för din skull. Helt oacceptabelt vännen. Ditt hjärta är värt mer än så. Börjar fundera men har nog väldigt långt till att kolla min man sen sex år. Skriver "om" jag skulle sett detta vet jag som dig inte hur  jag skulle reagera först. Skulle nog vara såååå ledsen men sen SÅÅ förbannad. Tänk såhär, hur gör du mot honom?.......................................... Gör han sånt DU INTE gör mot honom.........??   Då har du svaret själv för endast du vet om båda sidor i er relation. Och stå på dig. 
  • Nyfiken gul

exakt VAD skulle bli bättre av att han lägger ner Facebook? 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Kalleko

Hej TS
    Han är otrogen mot dig genom nätet. Som de andra skrev så skulle han vara otrogen på ett annat sätt även om han inte hade Facebook.
    De komplimangerna som han ger till de andra tjejerna borde han ge till dig!
    Det skulle vara bra om du gav honom ett ultimatum, antingen slutar han att strula på Facebook och ger den tiden med att vara med dig, göra saker med dig, umgås osv, att sätta dig före sina egna behov och tvärtom.
    Att vara ärliga mot varandra och finna en lösning, kompromissa med varandra och kunna lyssna på varandra.
    Om han älskar dig så borde han kunna sluta strula med andra tjejer och ta bort sitt Facebook konto.
    Din kille är självisk och omogen, han vill göra saker som han tycker är roligt trots att du far illa, hm, älskar du honom? Vill du fortsätta strida?
    Han behöver inse att han kan förlora dig om han fortsätter med detta omogna beteende...

Hoppas något har hjälpt dig

Lägg till kommentar
  • Anonym (tom)

jag vill kämpa men känner mig tom men har tagit upp detta med honom nu och han blir sur så klart och säger att ja det var inte inte meningen att du skulle se för det var harmlöst men kanske flörtande men hon vet ju att jag är förlovad med dig och har tre barn.

tycker dock inte att det är okej ändå

Svar på tråden nätotrogen??