• Anonym (sad...)

Min man vill inte

Hej är lyckligt gift och ihop med samma man sedan sex år men till problemet sedan ca 2,5 år är det jag som älskar sex med min respektive som tagit initiativet..... alt han kanske femton ggr under dessa år. Helt oregelbunden sex numer från 4ggr per dag i början och nu som värst 12v uppehåll.
    Skadade ryggen 2010 och har gått upp 25kg i vikt pga orörlighet vilket jag nu sakta men säkert tränar bort -8kg i nuläget. Senaste året har jag funnits för honom när han krisat som stark. Har ett väldigt krävande jobb som terapeut på ungdomsboende dvs bor och jobbar där i skift som lyfter mig för jag ser vilken framgång jag når. Kommer sen hem och sjunker till noll värde, Känner mig som en "snuskgumma " som tar hans hand mellan mina ben för att bli tillfredställd iaf. Han vet om det hela har pratat med honom och har hört, jag vill det ska bli bättre nu i två år men inget händer. Till saken han är väldigt fysisk med mig vill pussas, kramas säger fina saker jämt och kväver mig i sängen hihi för jag är som en kram kudde? Vad? inget stämmer har han någon annan vad ska jag tänka, han säger jättefina saker dagligen men sen då?????

• Svar på tråden Min man vill inte
  • In trouble

Det låter onekligen väldigt märkligt. Hade han tappat lusten helt så hade han nog inte kramats och pussats i någon större utsträckning heller. Om han har en annan ? Nja kanske så han försöker dölja det med att vara gullig mot dig utan att ha sex. Väldigt svår sits. Verkar det på honom som han döljer något för dig ?

• Anonym (sad...)

Det är det som gnager i mig hela tiden, har frågat och får då höra att det ska bli bättre men inget händer. Man känner sig så ful????

• In trouble

Jag förstår precis hur du känner dig. Att konstant bli nobbad av sin partner tär hårt på självkänslan.

Svar på tråden Min man vill inte