• Fizz

Kissa i munnen?

Hej! Min kille vill kissa mej i munnen när vi är klara med sex. Jag vet inte varför vågar faktiskt inte fråga men vill ändå pröva på något vis. Men jag är lite rädd hur de kmr att smaka och kännas och sånt. Är det någon som har gjort detta och vill ge lite erfarenhets berättelser och tips om hur de är och känns. Hade varit jätte bra så man får lite kött på benen och sånt. 

• Svar på tråden Kissa i munnen?
  • Anonym (Google)

hahaha, det är sterilt när det kommer ut så det är väl bara att dricka, det smakar nog inte så mycket. varför vågar du inte fråga varför han vill pissa i din mun?

• Anonym (..)

Jag gick med på sådant en gång även om jag kände mig rädd... Och jag har aldrig kännt mig mer förnedrad... Men du gör som du vill..

• Anonym (Google)
    Anonym (..) skrev 2014-09-02 12:04:30 följande:

Jag gick med på sådant en gång även om jag kände mig rädd... Och jag har aldrig kännt mig mer förnedrad... Men du gör som du vill..

Hon får väl ställa den klassiska motfrågan, om hon får pissa i hans mun först.
  • Anonym (..)
    Anonym (Google) skrev 2014-09-02 12:07:14 följande:

Hon får väl ställa den klassiska motfrågan, om hon får pissa i hans mun först.

Jo visst kan man göra så.
  • krillesthlm
    Fizz skrev 2014-09-02 11:50:42 följande:

Hej! Min kille vill kissa mej i munnen när vi är klara med sex. Jag vet inte varför vågar faktiskt inte fråga men vill ändå pröva på något vis. Men jag är lite rädd hur de kmr att smaka och kännas och sånt. Är det någon som har gjort detta och vill ge lite erfarenhets berättelser och tips om hur de är och känns. Hade varit jätte bra så man får lite kött på benen och sånt. 

låt han pissa
  • Anonym (Inte sant)
    Anonym (Google) skrev 2014-09-02 11:59:18 följande:

hahaha, det är sterilt när det kommer ut så det är väl bara att dricka, det smakar nog inte så mycket. varför vågar du inte fråga varför han vill pissa i din mun?

Det där är en vanlig myt om urin. Kiss är inte alls sterilt. Hur skulle det kunna vara det? Det är ju kroppens sätt att föra ut bakterier och slagg från njurarna.
  • Anonym (Google)
    Anonym (Inte sant) skrev 2014-09-02 14:05:35 följande:

Det där är en vanlig myt om urin. Kiss är inte alls sterilt. Hur skulle det kunna vara det? Det är ju kroppens sätt att föra ut bakterier och slagg från njurarna.
    Jaså är det en myt? ja du jag vet faktiskt inte så du kanske har rätt. Har dock sett Bear Grylls dricka sitt eget piss flera gånger på discovery när han varit i öknen och allt vad det är han åker till.
  • Anonym (Google)
    Anonym (Inte sant) skrev 2014-09-02 14:05:35 följande:

a ok, läste precis att urin normalt är sterilt tills det når urinröret.

"Urin är steril tills den når urinröret där en beläggning av epitelceller i urethra är koloniserad av fakultativt anaeroba (det viss säga inte med nödvändighet anaeroba) gramnegativa, stavformade och kockiska bakterier." - Wikipedia.

Inte så fresh då kanske.
  • Anonym (Inte sant)
    Anonym (Google) skrev 2014-09-02 14:07:57 följande:
    Jaså är det en myt? ja du jag vet faktiskt inte så du kanske har rätt. Har dock sett Bear Grylls dricka sitt eget piss flera gånger på discovery när han varit i öknen och allt vad det är han åker till.
    Att dricka sin egen urin är en sista utväg för att inte dö om man inte har något annat att dricka. Det betyder inte att kroppen gillar att få in urin i munnen...
  • Anonym (Google)
    Anonym (Inte sant) skrev 2014-09-02 14:15:52 följande:
    Att dricka sin egen urin är en sista utväg för att inte dö om man inte har något annat att dricka. Det betyder inte att kroppen gillar att få in urin i munnen...
    Det har jag väl inte sagt heller. Kroppen gillar inte att få coca-cola i sig heller.
Svar på tråden Kissa i munnen?