Anonym (Synd) skrev 2014-09-04 15:53:06 följande:
Det är något som Inte stämmer helt med ISIS.. USA som alltid är inblandade i krig är inte det för en gångs skull. Ärligt tala vart tror ni ISIS fått pengar till vapen ifrån? Jag tror helt ärligt att USA OCH ISRAEL stöttar ISIS. ISIS soldater får vård i israeliska sjukhus. ISIS såkallad Khalifa satt fängslad i amerikans fängelse i ett helt år helt plötsligt bestämmer Amerika sig
För att släppa ut han, han återvänder som kalifat helt plötsligt! Och dessa terrorister som de gjort till djur är ungdomar som blivit hjärntvättade, oftast är de oxå ex kriminella, som man nu hjärntvättat och sagt att de får göra precis som förr men nu får de istället paradiset för det. Man går helt enkelt på
Deras känslor. helt sjukt vad de håller på med hur folket lider, det värsta är ju att alla muslimer inte är sånna. Hittade en organisation som synär gjord av ett par muslimska grabbar som är helt emot det dessa terrorister håller på med, ivcsverige.se de har samlat in pengar till Syrien 3 ggr hittils, åkt ner med egna volontärer, då allt oavkortat gått till de behövande. De betalar tom sin egen resa dit, de har dokumenterat vart alla pengar gått i form av video, delat ut pengar till föräldralösa, och änkor. senaste
Insamlingen samlades det in mer än en
Halv miljon, det byggdes flera vatten brunnar eftersom syriska regimen bombat ner alla vatten torn. måste säga att detta är
En av de mest pålitligaste välgörenhets företag ja sett hittils. Ta en titt blev postivit överaskad!
Jag är också lite av en konspirationsteoretiker. Jag tror exempelvis att världen styrs av de ökända 13 familjerna (Bloodline), och de har ju sina tillhåll i den rikare delen av världen.
Det är ju inte en slump att alla kändisar i Hollywood är judar.
USA låg ju bakom 911, med al-Qaida som täckmantel. Så, ja, why not. Det kan ligga något i det.