överdriver jag efter otrohet?
Vad var det han hade med henne då.. det låter jättelurt!
Vad var det han hade med henne då.. det låter jättelurt!
Jag? Han? Vet inte men jag känner mig jobbig o som att jag förstör små framsteg när jag tar upp det eller e ledsen. Han visar tydligt att han tycker det e jobbigt o går in i "inte nu igen" attityd.
Missade du ""? "Straffa" och en förklaring i form av ältandet.Kan man inte släppa något och gå vidare ska man inte fortsätta ihop, som i det här fallet! Jag skulle aldrig stanna hos någon som varit otrogen för jag skulle älta och det skulle inte gynna någon. Vad vinner TS på att älta, gnälla och ta på sig offerkoftan men ändå välja att fortsätta ihop med sin man?
TS , det låter på dig som om du inte är så intresserad av FR , finns det någon anledning till det ?
Jo jag var det inget jag är stolt över men gjort är gjort
Efter 20 års äktenskap och drivit egna företag tillsammans i många år. Jag tröttnade på.min kära make. Höll på.jobba ihjäl sig och la inte märke på mig.
Detta hände för 3 år tbx
Första dagarna var hemska, maken berättade även för vår 20 årige son.. Jag fick titta på och säga förlåt
Vi gick på parterapi i ett halvår.. Nu har han äntligen släppt kontrollen. Han o jag förstod vad vi gjorde för fel.. Nu jobbar vi inte på samma jobb, vi har lärt oss att vara nyfikna på varandra på nytt sätt
Ja jag bad om att få flytta ut, han vägrade släppa mig. Vi försökte än funkar det
Lycka till
[quote=73929445][quote-nick]Utflykt i verkligheten skrev 2014-09-04 15:34:45 följande:[/quote-nick]Ts, till och börja med vill jag beklaga det inträffade och att du har det jobbigt. Jag känner med dig och hoppas att du kommer må bättre snart.
Du skulle inte kunna skriva ett brev till honom? Du uttrycker dig väl här i skrift. I ett brev kan du inte bli avbruten eller behöver ta emot försvarstal.
Kanske kan det hjälpa att skriva ner allt du känner och hur du upplever saker. Du kanske inte ens vill visa det för din man, men du bearbetar dina upplevelser. [/quot
Jag, har skrivit brev o då sa han att han alltid ska spara det för att förstå när jag är ledsen.. Men det är det som blir fel ändå. Jag får inte vara nere för då känner han sig ännu mer nere o så sluter han sig eller suckar. Åh detta är inte lätt alltid.