Inlägg från: Anonym (Överdriver inte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Överdriver inte)

överdriver jag efter otrohet?

Nej fy fan! Han har med handling bevisat att du inte betytt ett skit för honom. Han har bevisat för dig att han inte älskade dig tillräckligt för att ens vara trogen. Han ljuger dig rakt upp ansiktet och skiter på ert liv. Han tycker att du ska bete dig som vanligt och sluta älta...

NEJ du är inte onormal som inte kan gå vidare! Det mest normala vore väl att lämna svinet direkt! Du har beslutat dig för att fortsätta med denna man och utsätta dig för den stora risken att han ljuger och förnedrar dig igen. Du har all rätt att älta och noja! Kan han inte stå ut med några år av misstänksamhet och psykisk ohälsa hos dig så ska han låta bli att vara otrogen. ( jag skriver psykisk ohälsa då många kvinnor som stannar får ångest och depressioner i lång tid efter)

någonisverige skrev 2014-09-03 18:06:40 följande:

Han är ödmjuk, snäll o kärleksfull när jag är så "vanlig" som möjligt... Om jag skulle lägga mig ner o storgråta hade han tröstat. Då är jag helt sårbar men annars e det jobbigt för honom. Så jag e jobbig när jag inte drar på mig "det fixar sig" masken.

Jo.. Han var ju jätteduktig på att vara ödmjuk, snäll och kärleksfull mot den andra kvinnan också.. Han tröstade säkert henne och lovade säkert henne ett lyckligt liv tillsammans så fort han blivit av med dig. Så du vet hur mycket det är värt.

Det kommer ta många år innan du kan lita på honom igen. Förstår han inte att han bevisat att han är en lögnare och att han inte älskar dig?? Förstår han inte att du inte har ett skvatt att bevisa men att han har ALLT att bevisa och att han inte förtjänar ditt förtroende över huvudtaget??

Jodå ... Det är supersynd om honom... Speciellt när han bjöd henne på maten du lagat och berättade för henne hur mycket han älskade henne. Medan du stod och var honom trogen.

Stackars kille som medvetet tog beslutet att riskera allt ni har. Stackars kille som hade två kvinnor att mysa med.

Han är ju det verkliga offret som MEDVETET BESLUTADE sig för att kasta dig i skiten och ljuga för dig.

Självklart är det du som är elak som ältar, självklart kramar du om honom när han sedan belönar din tystnad med att säga att allt ska ordna sig.

Svar på tråden överdriver jag efter otrohet?