HäckHäxan Äldre 3 Sep 22:43 23 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Alla kvinnor är missfoster SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 22:38:38 följande:Kvinnor kallas ju "miss" och alla är ju ett "foster" från början. Alltså är alla kvinnor missfoster Frågor på det?Ja hur gör man retroaktiv abort på missfoster?
HäckHäxan Äldre 3 Sep 22:46 #5 Återställ Anmäl Du ogillar detta SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 22:44:36 följande:Kvinnomord, dock tror jag att FI är emot det, så vänta tills efter valet när de ändå inte kommit in i riksdagen.Aha så alla kvinnor skall dö efter valet, gäller det alla som har blivit könsmogna eller kör vi rakt av och tar alla oavsett? Undrar dessutom vad fan F! hade med det hela att göra??
HäckHäxan Äldre 3 Sep 22:53 #7 Återställ Anmäl Du ogillar detta SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 22:51:40 följande:Vi tar alla jobbiga tycker jag. Vilket ju typ är 90%. Ja FI vill ju inte att man ska slå kvinnor och sånt. Om vi börjar innan valet finns risk att de får ett uppsving.Skiter högaktningsfullt i vad F! vill. Tycker väl inte att man skall slå någon alls men ibland har nöden ingen lag. Hmm 90% ja det blri jag och några av mina vänner kvar dårå, great juh!
HäckHäxan Äldre 3 Sep 22:59 #9 Återställ Anmäl Du ogillar detta SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 22:58:06 följande:Om du skiter i vad FI vill bör du ju rimligen inte vilja ha in de i riksdagen heller, så dumt om de får ett uppsving så här i valtider.Har ju hellre dem än SD om jag måste välja mellan pest och kolera. Men som svar nej jag tänker inte rösta på F!.
HäckHäxan Äldre 3 Sep 23:03 #11 Återställ Anmäl Du ogillar detta Honungsblomman skrev 2014-09-03 23:01:51 följande:Och alla människor är män-i-skor. Således finns inga kvinnor. Alla är vi män...i skor...Älskar logiken där, lite som pippi sa till barnhemstanten. Jag är ett barn och detta är mitt hem alltså är det ett barnhem
HäckHäxan Äldre 3 Sep 23:06 #13 Återställ Anmäl Du ogillar detta SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 23:03:38 följande:Alla är män i skor, men bara kvinnor är missfoster, män är misterfoster. Inte lika illa.Hahaha nä det är ju värre, för vad du skriver så är män missfall från start och såldes jävligt döda!
HäckHäxan Äldre 3 Sep 23:12 #15 Återställ Anmäl Du ogillar detta SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 23:07:58 följande:Det är ju snarare så att kvinnor är "miss"fall, män är misterfall Inte med din sanning om att alla är foster. Mister- foster = missfall, det är däremot väldigt logiskt faktiskt
HäckHäxan Äldre 3 Sep 23:24 #17 Återställ Anmäl Du ogillar detta SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 23:13:15 följande:Det är ju ett ord, inte två!Då faller konceptet eftersom misterfoster inte är något annat än ett hittepå ord då. Innebär det att män egentligen inte ens finns, de bara existerar i olika missfosters fantasier, en helt surrealistisk parallellvärld liksom.
HäckHäxan Äldre 3 Sep 23:30 #20 Återställ Anmäl Du ogillar detta SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 23:26:32 följande:Ja precis, det är ett hittepåord! Typ som att kalla ett missfoster med en knöl i pannan för enhörning! (enhörningar finns inte) Men missfoster finns!Missfoster finns och missfall med. Enhörningar finns inte, men om de hade gjort det så hade jag velat ha en!