Inlägg från: eatingdisorder93 |Visa alla inlägg
  • eatingdisorder93

Bf Maj 2015

Hej hej!

Rebecca heter jag, imorse tog jag ett grav test (bara för att) o de visade ett svagt svagt plus, men är knappt så jag tror de för jag hade mens den 23 augusti och är alltså nu i vecka 2+1 vilket känns helt galet tidigt, får vänta o se några veckor om det stämmer eller inte

• eatingdisorder93

Ska göra ett till imorgon, mycket underligt är de ialf! Säkert något fel på testet, min son som är 1.5 år vart till helt utan mens då jag inte haft mens på 4 år pgr av rubbningar i menstruationen pgr av f.d ätstörningar, så har egentligen ingen koll alls gällande när jag har ägglossning eller beräknad mens, de blir som de blir! Jag hoppas på att de är en graviditet som orsakar sträcken, annars får vi kämpa vidare! Hade räknat med att ha ägglossning nu i helgen så det kom som en liten chock! Kanske är de ÄL som visar sig på grav testet :) lycka till alla!

• eatingdisorder93

Hej hej! Jag skrev för 2 veckor sen om att jag hade plussat 2 veckor innan BIM , jag var då fundersam över om de stämde, väntade med att göra test o idag gjort test (BIM imorgon) och de visade plus! Så den 29 maj planeras en liten bebis födas! Min son kommer då vara 2 år ganska precis! Jag är så lycklig ????

• eatingdisorder93

Jag skulle också vilja hoppa in i er fb - grupp :) hur går jag tillväga?

Svar på tråden Bf Maj 2015