Bf Maj 2015
Har RUL 4:e och har inte gjort nåt tidigt UL så längtar. Känner sparkar som tur är och har gjort det i 3 veckor ungefär annars hade jag varit orolig :) det är dock 2:a barnet för mig och min första fyller 1 år den 16:e dec.
Har RUL 4:e och har inte gjort nåt tidigt UL så längtar. Känner sparkar som tur är och har gjort det i 3 veckor ungefär annars hade jag varit orolig :) det är dock 2:a barnet för mig och min första fyller 1 år den 16:e dec.
På torsdag är det dags för RUL för oss. Är så nervös :) någon annan som har RUL denna veckan?
Härligt! Är i vecka 18+1 men kommer nog bli tillbakaflyttad någon vecka pga att min mens var så oregelbunden innan. Blev det förra gången också :)
Ska ni kolla kön?
Var på RUL igår men som jag misstänkte var jag inte så långt gången som jag borde vara om man räknar från mensens första dag för min mens var så oregelbunden sen förra graviditeten. Är i 17+1 idag och ska tillbaka om 2 veckor och förhoppningsvis får vi veta kön då
Var på vårat andra RUL igår och allt såg bra ut. Har BF 11:e maj nu och vi väntar en flicka till :)
Grattis till er som varit på lyckade RUL idag! =)
Har ni börjat handla nåt till bebis än? Vi har ju det mesta klart redan eftersom vi redan har ett barn, men jag börjar bli sugen på att köpa lite kläder snart. =)
Morca BF 2:a maj Pojke
Kissemiss BF 10 maj Pojke
Livetiettnotskal BF 11 Maj Flicka
Cherryay BF 13 Maj Flicka
MammaMia91 BF 16 maj Flicka
Dita BF 19 Maj Flicka
Sofia86 15 maj flicka