Bf Maj 2015
Hej! :)
Hittade denna tråd så jag hakar på! ;)
Jag heter Malin bor i Nossebro i Västra Götaland är 21 fyller 22 i maj.
Väntar vårt första barn och har bf den 30 maj. :)
Hej! :)
Hittade denna tråd så jag hakar på! ;)
Jag heter Malin bor i Nossebro i Västra Götaland är 21 fyller 22 i maj.
Väntar vårt första barn och har bf den 30 maj. :)
Måste bara fråga hur de är med sparkar å sånt för er.. Jag är ju som sagt i vecka 21 el 20+6. har känt massa sparkar i nästan 2 veckor men nu så har de vart väldigt lugnt i magen i 2 dagar. känner lite sprattel när man sitter framåtlutad bara.. behöver man oroa sig tror ni?
någon er som känner igen sig??
Brukar inte skriva så ofta men jag är RH-negativ och är vecka 24 just nu. Tänkte höra vad ni fått göra mer blodprov osv?
Har knappt fått någon info alls utan fått läsa mig till massa info. Ska man ha en spruta runt vecka 30 eller vad säger era barnmorskor om de ni som är i min sits?
Träffade min bm senast när jag va i vecka 10 är de för lite?
Ja jag har träffat henne en gång. Jag tycker själv att de är lite lite... men jag är förstföderska så jag vet ju inte hur de ska va. Så då vill man gärna ha lite tips från någon som är rh-negativ för de är det som oroar mig lite. Ska träffa bm den 9/2 igen men hade vart skönt att kunna fråga henne lite om de för sist så sa hon bara att jag inte hade en bra blodgrupp å jag fråga vad de betydde men de fanns på nätet att läsa mena hon på.
Jag är lite förvirrad..
Grattis till alls som fått sina bebisar nu:)) SJ har jag 3 dagar till bf!! Känner inget alls hehe men antar att bebis kommer när han är redo! Men när man är så här nära så längtar man ju så klart så mkt!! :)) men visst känns set overkligt att set ligger en "färdig bebis" i magen och bara väntar! Kan inte förstå riktigt!! Hur mår ni andra som väntar? :) kram till er alla! ????
Nu är det verkligen lugnt här inne, förhoppningsvis så är dom flesta här inne klara å myser med sina små bebisar! :)
Jag har bf på lördag å jag längtar något såpass efter att få bebismysa! :)
Går hemma och städar, grejar i trädgården, cyklar lite ibland men jag får ingen respons av att bebis vill titta ut! Blir vräkning snart haha!! :D någon mer än jag som inte fått sin lill* än? :)
Hihi då är jag inte ensam kvar! :)
Spännande att vattnet gått för då är de ändå nära! ;) vi ska ut å cykla nu ikväll i de fina vädret så får väll köra i lite hålor så kanske de kommer igång ;)
Vill ju helst inte gå över, dom dagarna kommer nog isåfall vara dom längsta i hela ens liv!
Jag hejar på er alla som både har fått å fortfarande väntar! :)
Nu är våra lille prins här! :)
Blev en snabb förlossning fast att de va första barnet! :) kom in 13:30 å hade krystvärkar på vägen in å va helt öppen. Och 15:37 va han ute :) 3275 g å 50 cm lång :)