Inlägg från: Fröken1987 |Visa alla inlägg
  • Fröken1987

Bf Maj 2015

Hejsan alla blivande majmammor!! ( Och grattis igen Kanien) Skrattande Kul att man känner igen någon!

Jag har inte bf juni, utan bf maj numera, så tänkte kolla med er om jag får hänga lite med erGlad 27 åring, från Västmanland som väntar vår första lille skattNalle
    Såg att det finns en FB grupp också, vore jättekul att vara med i den! Vet inte vilka som är aktiva här längre, någon som vet hur jag gör för att vara med?

Ha det bra!

• Fröken1987
    MammaMia91 skrev 2015-02-15 19:19:34 följande:
    Hej och välkommen. Det är jag som håller i FB gruppen så skicka din mejl i privat meddelande så lägger jag till dig så fort jag sitter vid dator :)
    Will do!
    Tack=)
  • Fröken1987
    kanien skrev 2015-02-15 19:55:26 följande:
    Hihi tack <3 vart i västmanland bor du?! Jag blir 26år om 1 vecka och bor i Sala
    Ser verkligen fram emot dagen då det blir min tur!!;) Bor i Västerås, däremot född och uppväxt utanför Sala=) Möklinta känner du kanske till?
  • Fröken1987
    kanien skrev 2015-02-16 05:26:45 följande:
    Ja självklart känner jag till Möklinta smile1.gif umgås du eller känner du någon i sala?
    Umgås mer med folk utanför stan, men har typ en kompis som bor i Sala som jag umgås med, de andra har flyttat. Finns ju inte så mycket jobb där:) lite därför jag själv flyttade.
  • Fröken1987

Igår höll jag på att greja med både det ena och andra ( i dålig ställning). Kändes bra! På kvällen kunde jag inte röra mig, min sambo fick flytta mig från soffan till sängen! Känns som ischiasnerven typ. Ni som haft ont, kommet det bara gå utför nu eller kommer det gå tillbaka??!! Idag är jag på jobbet, kan röra mig men fortfarande ont. Dock inte så jag gråter!

• Fröken1987

Puh, skönt att fler råkat göra samma sak och att det inte kommer gå utför redan nu!!

• Fröken1987

Pco: Vad skönt att allt gick bra! Förstår att du blev orolig när du inte kände något!

• Fröken1987

Vecka 27+6 här:) Mår bra kroppsligt, mentalt tycker jag det är lite jobbigt att kroppen växer!

Ang skötväska. Läste att många använder cykelväska från stadium. Så jag köpte en där! 100 spänn känns överkomligt:P

• Fröken1987

Blicka: Vad bra! Har hört flera som tycker pm dom, ska bli spännande att testa sen!

• Fröken1987
    Pyssilullan skrev 2015-03-26 10:48:27 följande:

Jag jobbar på kontor, Planerar att jobba sista dagen på mitt BF datum :)
    Verkar vara den enda i världen som gör så?
    Jag tänker alltså jobba tills det är dags, många verkar tycka det är konstigt.
    Ngn mer än jag som jobbar ända till BF?

Jag tänker som dig! ( vansinne tycker många). Men jag vill inte nalla på dagar som jag kan ha tillsammans med bebisen sen! Jag kör på till det är dags, eller tills kroppen inte orkar ( men då blir man ju sjukskriven, KANSKE)
Svar på tråden Bf Maj 2015