Bf Maj 2015
Hej på er! Jag hoppar in här också, bf +4 idag och inte en enda känning att det skulle vara någon bebbe på G ut;) Nu är det alltså ett majbarn vi väntar på och jag hoppas slippa bli igångsatt
Hej på er! Jag hoppar in här också, bf +4 idag och inte en enda känning att det skulle vara någon bebbe på G ut;) Nu är det alltså ett majbarn vi väntar på och jag hoppas slippa bli igångsatt
[quote=75240549][quote-nick]S1528 skrev 2015-05-02 11:35:47 följande:[/quote-nick]
BF +5 här, inte en endaste känning här heller. Till och med sovit hela natten med undantag av en ynka kisspaus, minns knappt när det hände senast!
Åh vad segt det går, även fast en vet att det är helt naturligt att gå över så känns varje dag just nu bara seg och tråkig- särskilt när kroppen är exakt som vanligt också. Helmysko! Kände mer i veckan än vad gör nu:(
[quote=75240854][quote-nick]Titt ut skrev 2015-05-02 13:01:04 följande:[/quote-nick]
Tråkigt att behöva gå över. Här är ett litet tips som kan hjälpa förlossningen på traven. Jag har inte känt några förvärkar eller sammandragningar på 1 vecka men så testade jag detta och idag har jag haft svaga värkar 2 gånger i timmen
startaforlossningen.blogspot.se/p/akupressur.html
Skall testas
Bf +7 kom lillsessan, 3150g och 49cm lång
Är imponerad att min kropp ville starta fl av sig själv denna gång, hade verkligen ställt in mig på att bli igångsatt i nästa vecka.
Det blev en majbebis och det är super, maj är en riktigt härlig månad
GRATTIS till alla som fått
och All pepp till er som väntar på att få träffa era små