Bf Maj 2015
Hej tjejer nu har jag inte hunnit läsa allt som ni alla har skrivit här på ett tag. Men läste att någon skrev om att bli flyttad på RUL jag blev inte flyttad med sonen och han kom i vecka 38+1 dottern blev jag flyttad 2 veckor med vilket betyder att jag inte ens var gravid när gravtestet visade positivt ;) Hon är enligt RUL född vecka 38+2 enligt Bim vecka 40+2 (hon vägde då 2550g)
Nu ville de flytta mig med 8 dagar men eftersom att jag har gjort Kub så går det ju inte ;) Så det ska bli spännande att se när denna lilla damen vill flytta ut ;)
Jag började med niferex utan att ha varit hos barnmorskan eftersom att jag började känna av den fruktansvärda tröttheten. Jag ska inte träffa barnmorskan förrens i februari då jag är i vecka 25 har träffat henne i vecka 8 för samtal i vecka 12 för inskrivning och sedan i vecka 17 för kontroll av uvi ;) annars är det långt emellan besöken här.
Ska ju träffa läkaren nästa vecka pga alla mina sammandragningar och att slemproppen gått :( men nu har det lugnat ner sig lite vilket känns bra <3
Ha en jätte trevlig Lördag alla kram på er