• love

väntar första barnet apr-maj 15

frusavarino skrev 2014-09-04 08:18:20 följande:

Hej. Har precis fått positivt svar på testet och skulle vilja prata loss med likasinnade. Det är så tidigt än och vill inte berätta att jag är gravid för mamma och bästa vännerna. Men får jag ingen att tjata med kommer jag nog driva mannen till vansinne :)

Så är det några fler som plussat nyligen?

Hej.

grattis till plusset, vilken härlig start på dagen. :)

Jag plussade själv relativt nyligen, trodde jag var i v. 8+ när jag gjorde vul i slutet på augusti, visade sig att min äl varit senare än jag trodde så är idag i v. 7 och ska på nytt vul på måndag för att se så att allt ser bra ut. :)

Vet du hur långt gången du är? :)
  • love
    frusavarino skrev 2014-09-04 10:07:25 följande:

Jag gick in i vecka 7 igår. Plussade i söndags :) Känner mig som en så stor nybörjare och har inte fått koll på alla förkortningar. Så vad står Vuk för?

Och grattis :)

okej. har du fått någon tid för inskrivning på mvc än? :) vul står för vaginalt ultraljud, det gör man oftast innan v. 10 har jag för mig då det kan vara svårt med vanligt ul när man inte är jättelångt gången. :)

Tack så mycket! :)
  • love
    frusavarino skrev 2014-09-04 10:20:08 följande:

Ja jag har inskrivning 19e och första ul 16/10. Ser verkligen fram emot det :)

Är du inskriven redan? Är det din första?

okej, förstår det. obeskrivlig känsla att se lilla hjärtat ticka, magiskt. :)

Nej, ska skrivas in på måndag då jag går in i v 8 på lördag, har även vul innan inskrivning för att se så att allt ser bra ut med den lilla. lååånga dagar nu innan måndag. :p

ja det är min första, så allt är väldigt nytt för mig också. :)
Svar på tråden väntar första barnet apr-maj 15