• pemmz

wish shopping

Någon som har beställt från wish? Hur funkar det med tull och så??

• Svar på tråden wish shopping
  • Fröken Apelsin

Det ska stå att tull betalar man bara om man beställer för över 1500, moms betalar man från första kronan.

• Maadhiin

Hej jag klagar den här jävla äffaren wish jg har beställt kläder i före året de svarar inte mail. Jag blir jätte trött faktiskt wish. Klara skicka mig varje månad faktura. Hur ska jg betala utan nånting med faktura. Aldrig jag ska inte beställa kläder från jävla wish. Nu behöver jag bara fråga nummer.klara sa hämta fråga nummer från wish. Jg väntar svara er. Byeeee

• annkiel

Någon som köpt lego från wish-appen? Är det iaf äkta lego och får man med kartong och beskrivnin?

• Wickie

Det har alltid funkat bra för mig att beställa förutom ett par skor som jag aldrig fick. Då fick jag pengarna tillbaka och de sa att skulle skorna dyka upp så fick jag behålla dem men de kom aldrig. Beror mer på säljaren än själva wish men kolla recensionerna så går det nog bra! ????

• Ellkt

Någon som vet hur man ändrar betalsätt? Den står nu på visa men måste byta till master card

• cirpen

Köpte minecraft lego och blev supernöjd!
    Igår kom en fint mobilskal som passade perfekt, fick med touchpenna och skärmskydd!
    Sminkborstarna var otroligt billuga och fina!

Det som varit skräp är: lasersrd till kudsen. Pissig kvalitet
    En rivare till grönsaker. Asslö

Kolla recensionerna på produkten innan du bestälker bara.
    Wish samlar produkter från många leverantörer, så när du beställee grejjer kommer de komma en och en i brevlådan.

Luriga bilder så läs noga. Kan vara en bild på 5 saker men det är en man betalar för.

• cirpen

Kläder skulle jag aldrig köoa då storlekarna är alldeles för små. Står det 38 i skor får du typ 35:or mm

• Erik1234

Köpte saker på Wish och jag råkade trycka på att jag hade fått varan så det står att den har blivit levererad fast den inte har det. Kag undrar om jag fortfarande kommer att få min vara

PS vet inte hur man ställer en fråga på denna sida

• nokitus

Wish är värsta skiten. Känner flera som beställer därifrån hela tiden. Billigt visst, men bara skit. Dessutom är garanterat allt smink djurtestat, kläderna sydda av små barn, och det bara osar miljöförstöring till max. Dom säljer t.ex. fejkade fjällräven väskor. En person som köper sånt borde skämmas. Nej. Jag är ingen wish förespråkare precis.

• Marjatta Matilainen

Jag har beställt ca 5 varor från Wish och det funkar så länge man är nöjd MEN det går tyvärr inte att returnera!? Det går bra att fylla formuläret så långt att man fyller i varför osv... men det är obligatoriskt att bif. en bild?? som är helt omöjligt att bifoga hur man än försöker. Det kommer upp ett meddelande att formuläret är inte fullständigt ifyllt och kan därför inte skickas iväg.
    Jag har spenderat massor med timmar för att lösa ovanstående men inte lyckats att få igenom min fråga ang. hur och vart man ska returnera/få tillbaka pengarna.
    Är det någon som vet så kontakta gärna mig; mm.new2011@gmail.com.Obestämd

• cesar 911

hej försökte beställa nyss från wish  fick ingen order bekräftelse  men pengar har dragits  vad ska jag göra ????

• Kontofel57

Wish TAR EJ MITT PROBLEM på allvar!!!! Det går ej att betala i kassan!!! Wish mejlar typ HUNDRA mejl!! De har fått samtliga uppgifter av mig men trots det tar ingen tag i problemet! Kontaktat Klarna men de kan inget göra säger Johan på deras säkerhetsavdelning!! Kontot har ej fungerat på tre veckor! Enligt min bank är allt rätt därifrån!! Deras kundtjänst sitter bara och svarar samma om och om igen men ingen bryr sig om att fixa till problemet!! Självklart har jag mejlat Wish massor med gånger men utan resultat!!! Har någon tips på hur jag löser sånt här? Har tagit bort appen försöker göra nytt konto - men då kommer det upp " logga in med ditt befintliga konto" dvs det där det ej går att beställa/betala!!! Aldrig vart med om något sånt här tidigare!

• Kontofel57
    cesar 911 skrev 2017-10-06 15:16:42 följande:

hej försökte beställa nyss från wish  fick ingen order bekräftelse  men pengar har dragits  vad ska jag göra ????

Du bör kontakta Klarna 08-12012010 de står ju för betalningarna! Det kommer meddelande från dem att köp annullerats! Ring dem o hör vad som hänt!
Svar på tråden wish shopping