Svagt positivt efter tiden gått ut?
För 2 veckor sedan gjorde jag äggplock och den 27/8 sattes en perfekt blastocyst tillbaka. Så idag förväntade jag min mens och igår fick jag spottings och mina ömma bröst försvann, jag har inga andra symtom (som svullnad, ökad hunger, trötthet som jag har haft dom 3 andra gångerna jag varit gravid). Imorse kom det mer blod och jag struntade i att ta Lutinus. Men för att vara på den säkra sidan tog jag ett test på förmiddagen efter jag inte kissat eller druckit på 3 timmar så kisset var väldigt mörkgult. Först är det helt blankt (förutom kontrollstrecket då) så jag står inte kvar dom 5 min testet är giltigt utan kanske bara 3 min. Efter 20-25 min senare tittar jag på testet igen och jag blir väldigt förvånad när jag ser ett svagt rosa streck... Jag vet att det är ogiltigt men samtidigt så har jag ALDRIG fått så om det inte har varit nåt. Jag fick exakt så för ett år sedan när jag blev gravid för tredje gången med min andra omgång med Pergotime. Men då fick jag MF i v 6 så det känns inte bra att jag får så nu. I och med att jag inte har några symtom OCH blöder.
Vad säger ni? Kan man vara gravid utan symtom (om man annars alltid har haft det)? Kan man blöda (jag vet att man kan det men jag har aldrig gjort det utan att det betyder MF/MA)? Kan man lite på testet? Jag ska självklart ta ett nytt. Jag ska köpa ett Clearblue digital och testa imorgon igen. Men till dess, lite synpunkter, tack!