Inlägg från: PadimeP |Visa alla inlägg
  • PadimeP

Varför detta hat

Ransaka dig själv och din person.

Hamnar du ofta i konflikt med människor?

Vad har du för vänner? Riktiga?

Man.blir oftast behandlad på det sätt man själv behandlar andra människor.

• PadimeP
    Red rose skrev 2014-09-06 08:33:05 följande:

Bara för att någon hamnar i konflikt så är det väl inte utan anledning och själ .??

Nej men hamnar du ofta i konflikter bör du kanske ransaka dig själv och undra varför! Man blir inte bara hatad sådär du vet.
  • PadimeP
    Red rose skrev 2014-09-06 10:32:30 följande:
    Så felet kan inte ligga hos dig tex oftast dom som hatar har en liten skada mentalt .
    Jag förstår inte hur du resonerar alls men min uppfattning är att du ser att människor omkring dig hatar dig utan anledning. 

Du vägrar se till dig själv utan säger att det inte innefattar dig " man blir behandlad såsom man behandlar andra".

Min bedömning är därav att du behöver jobba på din självinsikt. Att bara lägga skuld på andra och skylla på diverse mentala problem är nog vad som har fått dig i den här situationen.

Att bara säga att tji på er ni ska få ser föder bara mer hat. Släpp, bli bättre, bygg dina relationer på stabila grunder så ska du istället se att ditt liv blir bättre.

Det finns inget så ovackert som en människa som skyller allt på alla andra utan att någonsin se till sig själv.
  • PadimeP
    Red rose skrev 2014-09-06 12:00:13 följande:
    Vadd jag umgås inte ens med folk jag har viktigare saker för mig men hatad det är man ... Undrar liksom hur ? Ingens fel men det krävs ju grova skäl för att hata så om man inte gjort något varför hatad då ?
    Du får nog utveckla lite mer än så. Vem är du hatad av? Vänner? Familj? Ex? Kollegor? Förstår inte vad du menar riktigt. Om någon hatar dig så vet de vem du är oavsett om du umgås med dem i nuläget eller inte.
Svar på tråden Varför detta hat