• Krabban

Gravid efter missfall?

Fick missfall som började i söndags och kom ordentligt igår. Fick cytotec igår och nu hoppas jag på att kroppen snart vill bli gravid igen. Hade i min vildaste fantasi inte kunnat föreställa mig hur sorgligt ett missfall känns och hur gärna jag ville ha barn. 

• Krabban
    Anonym (soffan) skrev 2014-09-16 15:02:20 följande:

Jag kunde inte hålla mig så jag testade idag ändå! Dumma mig!! Givetvis var det negativt. Men det är ju tidigt än det vet jag.. är bara på äl+11. Även om jag någonstans inom mig visste att det förmodligen är negativt så blir man ju så nedstämd. Varför utsätter man sig för det ändå? :( 

Men brösten fortsätter att svälla och jag har ont i ländryggen så jag har en gnutta hopp ändå. Graviditeten som var nu sist så enligt barnmorskan hade jag äl på dag 14, men plussade inte förens dag 33, alltså 19 dagar efter äl.. 

Vad tror ni?? kan jag hoppas ändå?? :(

Håller tummarna för dig! Berätta hur det går. Jag kissade precis på sticka och det var negativit. Ska imorgon igen. Har beställt ett jäkla förråd från testlagret

Blöder dock fortfarande och gyn sa att vi inte skulle ha sex förens jag slutat blöda. 
  • Krabban
    marathon Donnan skrev 2014-09-20 09:20:35 följande:

Undrar så om det finns någon out there som kan ge mig lite råd. Jag är i v 6 och började småblöda för två dagar sedan. I början var det bara lite brunt klet, igår kom det mera rosa liknande och även lite blod. Jag har haft ont i ländryggen och lite molande värk i magen. Egentligen inte verk, mera att magen känns orolig. Tyvärr så känner jag inga gravid symtom. ..kände tidigare att jag mådde lätt illamående och andfådd men nu är det borta. Har en son på 12 år och då hade jag inga gravid symtom. Vad tror ni? Någon som varit med om liknande? När slutar det blöda? Jag ska räkna med att jag fått missfall? Tacksam för svar. En ledsen och orolig kvinna.

Hur har det gått för dig? Håller tummarna för att det inte var mf.
Svar på tråden Gravid efter missfall?