• Minyalaloba

Mammor i maj 2015

Vi kan väl följas åt på resan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-06 07:21
    Jag är helt nyplusad men väldigt lycklig. Hoppas bara att det går bra hela vägen! Vi har försökt få nummer 2 i 1.5 år och skulle precis påbörja IVF när det äntligen hände. Jag håller tydligen på att få slut på ägg fast jag bara är 34 så att det lyckades var helt galet, otroligt, fantastiskt! Vi har en härlig 3-åring som har pratat om syskon en tid nu så han blir nog glad när vi väl berättar ????.
    Vi bor i Floda utanför Göteborg och brukar vara på östkusten på somrarna.

Vi kan väl följas åt på denna spännande resa!

• Svar på tråden Mammor i maj 2015
  • Palle76

Ja så häftigt att se lillan :) tyvärr fick hon inga jätte bra bilder men allt såg bra ut så det e viktigast ;)

• zorina
    Palle76 skrev 2015-02-24 11:58:10 följande:

Ja så häftigt att se lillan :) tyvärr fick hon inga jätte bra bilder men allt såg bra ut så det e viktigast ;)

Kul! Ja min läkare sa att oftast e det svårt att få bra bilder på 3 d det va därför han experimentera så med mig för de va sällan man såg så bra.. Så ja hade npg tur :). Skönt att veta att allt såg bra ut iaf!
  • zorina
    Palle76 skrev 2015-02-24 18:32:38 följande:

Ja nu är jag lugn för stunden iaf ;)

Äsch de kommer gå bra! E inte långt kvar nu ju ????
  • zorina

Ja idag e det äntligen v 30.. Imorgon nytt ultaljud och flödes kontroll m.m.. Hur mår ni alla?

• Palle76

Ja 29 gjorda ;) Jag är sjukskriven för värk, totalt orörlig :( men värt det. Får gå sista veckorna utan ul ni ;) men vet att allt var ok förra helgen iaf. Vissa dagar sparkar hon mycket o vissa dagar mindre :)

• zorina
    Palle76 skrev 2015-03-02 16:32:42 följande:

Ja 29 gjorda ;) Jag är sjukskriven för värk, totalt orörlig :( men värt det. Får gå sista veckorna utan ul ni ;) men vet att allt var ok förra helgen iaf. Vissa dagar sparkar hon mycket o vissa dagar mindre :)

Usch de är inte kul med värk! Speciellt inte när man har fler barn som vill ha uppmärksamhet! Lider med dig! Ja man blir ju lite nojjig dom dagarna när de är lugnare i magen.. Sen blir det fart igen :)
  • Palle76

Tack :) ja det är bara att bita ihop o tacka att han är på dagis på dagarna, ja jag blir super nojig när hon e lugn i magen :)

• zorina
    Palle76 skrev 2015-03-02 21:51:50 följande:

Tack :) ja det är bara att bita ihop o tacka att han är på dagis på dagarna, ja jag blir super nojig när hon e lugn i magen :)

Ja dagis e underbart att ha just nu :). Gjorde ul idag och det såg bra ut. Han växer som han ska så ca 1500 va vikten på nu.. Det hade tydligen inte läkaren trott. Så nu är det bara att hålla tummarna för att mktt jäkla blodtryck m.m håller sig i skick :)
Svar på tråden Mammor i maj 2015