Mammor i maj 2015
Ok, ja jag ska försöka medan jag kan gå iaf haha, hoppas på februari mars nångång. Har ju bara jämna helger på mig för att gå i lugn och ro
Ok, ja jag ska försöka medan jag kan gå iaf haha, hoppas på februari mars nångång. Har ju bara jämna helger på mig för att gå i lugn och ro
Hoppas på det bästa för er tjejer, o att det går bra Själv är jag sjukskriven för värk, kan inte röra mig knappt. Försöker tänks positivt, det kommer ju nåt gott som är värt allt detta Nu väntar jag bara till 22a feb när vi ska ner till malmö för 3d ul :)
Ska bli riktigt spännande att se på 3d hur den lille ser ut :) Så får man ju chansen till ett ul till för att få se att allt är ok ;) Sparkar era små mycket i magen nu? Min sparkar iaf mer än sonen men han rörde sig inget alls så ;)
Lyx att få det bara sådär ;) Vart bor du? Ja känner också att det kommer kanske kännas lite konstigt att se så mycket av bebis o att det ser så verkligt ut i jämförelse
En liten kille :) vad mysigt. Ja jag e spänd inför hur man reagerar på det o hur man ser det sen :)
Hoppas för din skull att det inte är något. Håller tummarna Jag pratade med doula idag så nu är jag lite lugnare iaf inför att vara ensam när jag åker in, när jag vet att hon kanske är med mig :)
Hur gick det idag Nippertippan?
Ja så häftigt att se lillan :) tyvärr fick hon inga jätte bra bilder men allt såg bra ut så det e viktigast ;)
Ja nu är jag lugn för stunden iaf ;)
11 v cirkus :)