TFCC operation
Tog det lång tid för dig att komma till op?Har nämligen väntat lääänge... Tog op lång tid att utföra? ????
Tog det lång tid för dig att komma till op?Har nämligen väntat lääänge... Tog op lång tid att utföra? ????
Hur är det med dig nu?
// Helena Storm
Jag ska opereras den 9/12???? Det blir säkert bra men jag är sjukt nervös.
Handkirurgen i Malmö. Det blir säkert bra. Jag sjunger i kör och vi ska sjunga med en känd amerikansk gospelsångare dagen efter. Och min förhoppning är att vara med... Alla människor runt omkring mig säger att det kan jag glömma. Hur länge var din arm bedövad?
Handkirurgen i Malmö. Det blir säkert bra. Jag sjunger i kör och vi ska sjunga med en känd amerikansk gospelsångare dagen efter. Och min förhoppning är att vara med... Alla människor runt omkring mig säger att det kan jag glömma. Hur länge var din arm bedövad?
Jag hoppas på kort gips när jag ska byta och ta stygnen;) Vad opererades du för?
Det blir bättre och bättre... Men jag är väldigt nervös över hur jag ska fixa mitt jobb sen. Ett butiksarbete innebär väldigt mycket tunga lyft.
Jovisst blev jag det... Men jag vill inte stressa tillbaka innan jag är bra så jag sabbar det igen. Har börjat rehab nu. Tjoho vad jag inte kan röra handleden särskilt mycket;))
Rotationen går ok. Men böja upp och ner där kommer jag någon millimeter. Det känns helsjukt!!!!
Jag gick info om det innan op. Men finns det ingen ljusning de närmaste sex åren kanske man lika bra kan lägga ner träningen nu...:/