• FONA

Den bästa dressingen.

Den bästa dressingen gör man av creme fraish och philadelphiaost. Hälfen av varje och sen salt. Den här dressingen passar till allt och man behöver ingen annan!

• Svar på tråden Den bästa dressingen.
  • Aniiee

Låter extremt trist och basic....... Fantasilöst, even.

When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • Loncelot

Ja brukar köpa en grillad kyckling, tar alla delar utom kycklingfilé n alltså den saftigare delen med isbergssallad, gurka, röd paprika, och har gräddfil som dressing skitgott tycker jag, vill man kan man ju blanda i curry eller vitlök eller någon annan god krydda man tycker om, dock tycker jag om gräddfilen naturell.

• Loncelot
    Aniiee skrev 2014-09-06 20:47:35 följande:

Denna tråd är menad som att man ska lägga in den bästa dressingen alltså ens favoriter osv...

Sluta klaga o kom med förslag...
  • Aniiee
    Loncelot skrev 2014-09-06 20:52:15 följande:
    Denna tråd är menad som att man ska lägga in den bästa dressingen alltså ens favoriter osv...

Det står det faktiskt ingenting om. Däremot är det en ANNAN tråd med rubriken "Godaste salladsdressingen?" Frågetecken = fråga, bjuder in till diskussion/tips. Inget frågetecken = vill inte ha tips, utan talar om hur det är.

Tills TS säger att tråden är till för att ge tips (som den andra tråden), så säger jag som jag säger: Det var en tråkigt och menlös dressing av TS.
    When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • FONA
    Aniiee skrev 2014-09-06 20:47:35 följande:

Vaddå? Du ska prova den innan du kan säga hur den smakar.
  • FONA

Den här tråden är till för att diskutera den dressingen som står i Ts!

• Mrs D
    Loncelot skrev 2014-09-06 20:52:15 följande:

Står ingenstans att man ska komma med egna förslag vad jag kan se...

TS är det naturell philly du använder eller de Smaksatta? Tycker som anniie att det låter lite trist, men jag använder inte dressing till sallad. Kall sås med grekisk/rysk yogurt som bas till mat(smaksätter med kryddor, örter, vitlök eller gräslök beroende på humör), mums.
  • FONA

Den är också väldigt god att äta till avocado.

• Den och den
    FONA skrev 2014-09-06 21:10:20 följande:

Den är också väldigt god att äta till avocado.

Men du svarade aldrig på om den passar till Svan?
  • FONA
    Mrs D skrev 2014-09-06 21:10:10 följande:
    Står ingenstans att man ska komma med egna förslag vad jag kan se...

TS är det naturell philly du använder eller de Smaksatta? Tycker som anniie att det låter lite trist, men jag använder inte dressing till sallad. Kall sås med grekisk/rysk yogurt som bas till mat(smaksätter med kryddor, örter, vitlök eller gräslök beroende på humör), mums.
    Det är den vanliga naturella, men jag har börjat köpa Icas naturella färskost. Den är betydligt billigare och jag tycker den smakar likadant om inte bättre.
    Det är just att den är så enkel som gör att den passar till allt och att den får en väldigt krämig smak.
  • Aniiee
    FONA skrev 2014-09-06 20:58:40 följande:
    Vaddå? Du ska prova den innan du kan säga hur den smakar.
    Tro mig, jag har prövat att blanda creme fraiche och cream cheese.... Och det ä r inte särskilt inspirerande.
  • FONA
    Aniiee skrev 2014-09-06 21:22:53 följande:
    Tro mig, jag har prövat att blanda creme fraiche och cream cheese.... Och det ä r inte särskilt inspirerande.
    Och salt!
  • Aniiee
    FONA skrev 2014-09-06 21:27:20 följande:
    Och salt!
    Salt på allt. Att inte salta maten är en synd. Sen behöver man ju inte överdriva.
  • FONA
    Dom bästa sakerna är oftast dom enklaste. Man förstör smaken v ost om man blandar i nåt annat.
  • FONA
    Dom bästa sakerna är oftast dom enklaste. Man förstör smaken v ost om man blandar i nåt annat.
  • Aniiee
    FONA skrev 2014-09-06 21:35:07 följande:
    Alltså, det är ju inget FEL på creme fraiche + cream cheese + salt. Men trist (tycker JAG. OM det inte är till en jättekryddig köttbit. då är det toppen!)
Svar på tråden Den bästa dressingen.